מחברת כריכה קשה, בניגוד למחברות בעלות כריכה רכה, נשמרת היטב לאורך זמן ושומרת על הדפים ישרים. כאשר מניחים מחברת עם כריכה קשה בתוך תיק עמוס בציוד, במגרה או כל מקום אחר שיש בו עומס של פריטים נוספים, ניתן להיות בטוחים בכך שהיא תחזיק מעמד ותשמור על הצורה שלה.

תוכן מהיר: מחברת ספירלה קשיחה

מחברת-כריכה-קשה

כולנו מכירים את המחברות בעלות כריכה קשה, הן נחשבות למוצר שמיש, נוח ופשוט שניתן למצוא אצל כל אדם באשר הוא.
מחברת בעלת כריכה קשה יכולה לשמש אנשים פרטיים בטווח אופי ושימוש נרחבים
יש לנו בחברת מחברות, מגוון רחב של לקוחות שמעוניינים ברכישה של מחברת בעלת כריכה קשה למטרות שונות. להלן פירוט אודות כמה מהלקוחות המרוצים שלנו שרוכשים באופן קבוע מחברות בעלות כריכה קשה:

מנהלי משרדים

מנהלי משרדים רבים עורכים אצלנו במחברות קנייה מרוכזת שכוללת, בין היתר, מגוון של מחברות בעלות כריכה קשה. מחברות אלו משמשות את כל עובדי המשרד למטרות שונות.

סוכני מכירות

סוכני מכירות גם כן עורכים אצלנו קנייה מרוכזת של מחברות בעלות כריכה קשה. רובם מעוניינים לרכוש מחברות מעוצבות עם לוגו של סוכנות הנסיעות. כך שאם קיבלתם לאחרונה מחברת מעוצבת בעלת כריכה קשה מסוכן הנסיעות שלכם, דעו שייתכן כי מחברת זו הודפסה אצלנו, במחברות.

הורים לילדים

כל הורה לילד מכיר את השלב הזה בשנה שבו צריך לקנות לילדים מחברות לבית הספר. הורים רבים בוחרים לקנות אצלנו, במחברות, מחברות מעוצבות בעלות כריכה קשה. הסיבה לכך היא שמחברות אלו מחזיקות מעמד לטווח רחוק. הן אינן מאבדות צורה בתיק כאשר מעמיסים עליו ספרי לימוד רבים.

רופאים

רופאים העובדים בשירות הציבורי ורופאים פרטיים כאחד, פונים אלינו בבקשה לרכוש מחברות בעלות כריכה קשה.
במחברות אלו מתאפשר לרופאים לערוך רשמים, תזכורות ופרטים שחשוב לשמור במקום זמין לעת הצורך.

זהו רק חלק קטן מתוך רשימה ארוכה של הלקוחות שמגיעים אלינו למחברות.
אנו במחברות, מאמינים כי יש ביקוש נרחב למחברות מעוצבות בעלות כריכה קשה מכיוון שיש למחברות מסוג זה יתרונות רבים. להלן כמה מהם:

  1. מחברת בעלת כריכה קשה נשמרת לאורך זמן

מחברת כריכה קשה, בניגוד למחברות בעלות כריכה רכה, נשמרת היטב לאורך זמן ושומרת על הדפים ישרים.
כאשר מניחים מחברת עם כריכה קשה בתוך תיק עמוס בציוד, במגרה או כל מקום אחר שיש בו עומס של פריטים נוספים, ניתן להיות בטוחים בכך שהיא תחזיק מעמד ותשמור על הצורה שלה.
זו הסיבה שבעלי מקצוע שונים ותלמידי בית ספר יסודי, על יסודי, תיכון וסטודנטים בוחרים לעשות שימוש במחברת כריכה קשה. אם לדייק,
במצב שבו סטודנט מעוניין לשמור את החומר שלמד בקורס מסוים למשך שנים ארוכות, הוא יכול לעשות שימוש במחברת כריכה קשה מתוך ידיעה כי הדבר יאפשר לו לעשות זאת ולחזור אל הסיכומים שבמחברת בכל זמן, מכיוון שהכריכה הקשה שומרת על החומר הכתוב היטב.

  1. מחברת בעלת כריכה קשה מתאימה לכל אחד

כל אדם באשר הוא יכול למצוא שימוש למחברת בעלת כריכה קשה. להלן השימושים השונים שעשויים להיות למחברת כריכה:

  • כתיבת יומן

במאה ה-21 נהוג לצלם יומנים ופחות להביע בכתב. אך מי מאתנו שעדיין מעלים על כתב זיכרונות, מחפשים לכתוב אותם במחברת עמידה בעלת כריכה קשה. כזו שתשמור על הזיכרונות הכתובים שלהם למשך שנים ארוכות ככל הניתן.

  • כתיבת תזכורות

במאה ה-21 נהוג לכתוב תזכורות בניידים, אך גם בקטגוריה זו, ישנם עוד רבים שמעדיפים להעלות על כתב את התזכורות. אין מדובר באנשים מבוגרים בלבד שאינם מסתדרים עם שינויי הטכנולוגיה התכופים. ישנם אנשים שמעדיפים לראות מול עיניהם, בכתב ידם, את התזכורות שעליהם ליישם בתקופה הקרובה.
מחברת בעלת כריכה קשה מתאימה בדיוק למטרה זו, מכיוון שרבים מאתנו רוצים לשמור לאורך זמן את התזכורות שכתבנו כדי שנוכל לחזור ולקרוא אותם בהמשך בעת הצורך וזאת בעקבות סיבות שונות.

  • תיעוד קשרי לקוחות 

בהמשך לנכתב קודם לכן, גם כתיבת מספרי טלפון על גבי דפים במחברת שייכת לעשורים הקודמים. אך תופתעו אולי לשמוע שיש עדיין אנשים שכותבים מספרי טלפון במחברות עם כריכה קשה. הסיבה לכך שהם בוחרים במחברת מסוג זה בלבד טמונה בידיעה שהכריכה הקשה שומרת על תכולת המחברת.

מחברת-כריכה-קשה
מחברת-כריכה-קשה
  1. מחברת בעלת כריכה קשה מגיעה בעיצובים שונים ומגוונים שמתאימים לכל אחד ואחת

ישנו מגוון רחב של מחברות בעלות כריכה קשה. מצד אחד, ישנן מחברות בעלות צבע אחיד ומהצד השני ישנן מחברות מעוצבות שמתאימות לגילאים שונים. יש למשל מחברות מעוצבות עם דמויות שמתאימות לילדים ויש מחברות מעוצבות עם ציורי פרחים, נופים וכו' שמתאימות למבוגרים. כך שכל אחד יכול למצוא מחברת בעלת כריכה שמעוצבת בהתאם לטעמו האישי.

עד כאן כל המידע בנוגע למחברות כריכה קשה שניתן להשיג אצלנו, בחברת מחברות.
בעקבות המידע שנכתב עד כה, ניתן לראות כי מחברת כריכה קשה עונה על צרכים שונים של אנשים בגילאים שונים והיא מיועדת בכל מצב למטרות שונות ומגוונות.

אם אזל לכם מלאי המחברות בעלות כריכה קשה ואתם מחפשים מקום לקנות בו מחברות חדשות בעיצובים שונים,
אתם יודעים שניתן להשיג אותן כאן, במחברות.
כעת עליכם רק ליצור אתנו קשר לעשות ולבחור במחברות עם העיצוב שמתאים לכם.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן