כיום, לא רק חברות גדולות נהנות מהזמנת מחברת ספירלה מעוצבת לצרכי מיתוג, תדמית או פרסום. כל חברה באשר היא, גם עצמאיים וחברות קטנות יכולות ליהנות מאפשרות זו בכל עת. מכונות ההדפסה של מחברות - מחברות מעוצבות מוכנות לקבל את ההזמנה הבאה שלכם, תוך שמירה על איכות מיטבית שכוללת שימוש בדפים נטולי עץ ובדפי כרומו.

תוכן מהיר: מחברת ספירלה מעוצבת

מחברות ספירלה מעוצבות

מחברת ספירלה נחשבת למחברת נוחה במיוחד לשימוש מכל מיני סיבות. העיקרית שבהן היא האפשרות לתלוש עמוד אקראי מתכולתה של המחברת ולעשות בו שימוש כפתק לתזכורת מבלי לפגוע בשאר הדפים שבמחברת. זאת בניגוד למחברות שהכריכה שלהן מאוגדת באמצעות סיכות או דבק חם שאינן מאפשרות לתלוש את הדפים באופן זהה.
אם יש לכם עסק, בכל תחום שהוא, אתם צריכים שתהיה לכם על כל שולחן מחברת ספירלה כריכה קשה. כזו שתאפשר לכם לכתוב תזכורות בקלות ובנוחות, אבל לא רק.
בשורות הבאות יצוינו בפניכם כל הפרטים שחשוב שתדעו אודות מחברת ספירלה והשימושים הנרחבים שניתן לעשות בה בעסקים מתחומים שונים.

רקע כללי אודות מחברת ספירלה

רגע לפני שנתחיל בפירוט אודות המחברת, חשוב להסביר בכמה מילים על המחברת הפופולרית ביותר.
מחברת ספירלה היא תצורת המחברת האהודה והמבוקשת ביותר על ידי בעלי עסקים. הדפסים במחברת ספירלה מאוגדים מצד שמאל או ימין (נתון לבחירתם) באמצעות סליל מתכת חזק. הדבר מאפשר לדפים לנוע סביב ציר הסליל ב-360 מעלות.

הגדלים הקיימים של מחברות ספירלה

שירותי דפוס מתקדמים מאפשרים לבצע הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות במגוון רחב של גדלים ולכל מטרה, כאשר 3 הגדלים הנפוצים ביותר לשימושים משרדיים הם אלו שיצוינו כעת:

  • מחברת ספירלה A6

ניתן לייצר מחברת ספירלה קטנה למדי בגודל A6, כזו שניתן לשאת אותה בנוחות בתוך תיק קטן או לאחסן במגירה לשימושים מזדמנים.
גודלו של עמוד במחברת ספירלה זו הינו 10.5 ס"מ על 14.8 ס"מ. כדי להמחיש את גודל זה, ניתן לומר כי הוא שווה ערך לגודלו של חצי עמוד במחברת שגודלה A5.

  • מחברת ספירלה A5

ניתן לייצר מחברת ספירלה בגודל שנקרא A5. מחברת ספירלה A5 נחשבת גם כן למחברת קטנה יחסית שנוחה לנשיאה בתיק קטן. גודלו של עמוד במחברת ספירלה A5 הינו 14.8 ס"מ על 21 ס"מ. מחברת ספירלה A5 הינה המידה המבוקשת ביותר להדפסה.

  • מחברת ספירלה A4

ניתן לייצר מחברת ספירלה בגודל A4. כאשר גודלו של כל עמוד במחברת הינו 21 ס"מ על 29.7 ס"מ. גודל של עמוד זה שווה ערך ל-2 עמודים של דף במחברת A5.
השימוש במחברת זו נפוץ ביותר עבור כנסים ורישומים בחדרי ישיבות של משרדים.

לא מעט בעלי עסקים בוחרים לבצע הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות בהתאם לצרכי העסק. בעלי עסקים אלו בוחרים להזמין מחברות ספירלה בגדלים אחרים, תוך התחשבות בצרכי העובדים או הלקוחות.

מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

בחירת סוג הכריכה הרצוי לפי רצונכם

ניתן יכולים לבחור את סוג הכריכה המתאים לכם מתוך מגוון רחב של חומרים וסוגי קושי שונים. ראוי לציין כי ביצוע הזמנה של מחברות ספירלה לעסק מתאפשרת במינימום של 100 יחידות. כך שבעת הזמנה שכזו, ניתן לשלב בין סוגי הכריכות השונים תוך מענה לצרכי העסק שלכם. להלן סוגי הכריכות הנפוצים בעת שימוש במחברות ספירלה:

  • מחברת ספירלה כריכה קשה

בחירה בהזמנה של מחברת ספירלה כריכה קשה מתבצעת בדרך כלל לעסקים שרואים את היתרונות המשמעותיים של הכריכה הקשה. להלן 2 יתרונות עיקריים שניתן למצוא בסוג כריכה זה:

  1. כתיבה במחברת ללא צורך בתמיכת שולחן

ישנם לא מעט בעלי עסקים שמעוניינים במחברות נוחות לשימוש, כאלו שניתן לכתוב בהן במצבים שבהן לא קיים שולחן עבודה בנמצא. למשל, בעת הגעה של אחד או יותר מהעובדים אל כנס חשוב ביותר שבו ניתן לשבת על כיסא בלבד, ללא נוכחות של שולחן. במצב שכזה, השימוש במחברת ספירלה עם כריכה קשה, מאפשר לכתוב במחברת בקלות ובנוחות וללא צורך בשולחן או בתמיכה אחרת.
ראוי לציין כי השימוש במחברת ספירלה, מאפשר לעבור בין הדפים בקלות ולקפל את תכולת המחברת בנוחות מירבית.

מחברת ספירלה
מחברת ספירלה
  • שמירה מרבית על פנים המחברת

מחברת ספירלה כריכה קשה שומרת על פנים המחברת באופן מיטבי. ישנם לא מעט מקרים שבהם נשפכת תכולה של כוס משקה על שולחן משרדי שמרטיבה ומכתימה את פנים המחברת.
בחירה במחברת ספירלה עבור צרכי משרד עשויה להקטין את הסיכוי כי הדפים יפגעו בעקבות מצב זה. הסיבה לכך היא, שהכריכה הקשה מונעת מעבר של נוזלים אל תוך המחברת ובכך מאפשרת לדפים להישמר היטב מפני פגיעות שונות.

  1. מחברת ספירלה כריכה רכה

מחברת ספירלה עם כריכה רכה נחשבת גם כן למחברת בעלת יתרונות רבים. בעלי עסקים שונים בוחרים להזמין מחברות מסוג זה בעקבות סיבות שונות, להלן העיקריות שבהן:

  • גמישות שמאפשרת לשאת את המחברת ממקום למקום בנוחות

הכריכה הרכה של מחברת הספירלה מאפשרת לקחת אותה בנוחות ממקום למקום. המחברת יכולה להיכנס בקלות אל מזוודה עמוסת מסמכים או אל תיק קטן. במיוחד אם מדובר בבחירה של מחברת ספירלה 5A.
למרות התקדמות הטכנולוגיה והשימוש התדיר בטלפונים החכמים, לא מעט בעלי עסקים בוחרים להשתמש במחברת ספירלה בעלת כריכה רכה למטרת כתיבת תזכורות ופרטים חשובים אחרים.

  • שמירה מרבית על פנים המחברת

בעת שימוש במחברת ספירלה עם כריכה רכה, ניתן גם כן לשמור על פנים המחברת באופן מיטבי.
ניתן לבחור כריכות שונות ממגוון חומרים. בחירה בחומר רך ויציב שאינו מאפשר חדירה של נוזלים, מאפשר לשמור על דפי המחברת מפני נוזלים (זאת בדומה ליתרון שפורט קודם לכן בהקשר של מחברת ספירלה כריכה קשה).

מחברת ספירלה כריכה רכה
מחברת ספירלה כריכה רכה

מחברת ספירלה נוחה לשימוש עבור אנשי עסקים

כאשר עורכים השוואה בין מחברת ספירלה לבין מחברת פשוטה עם חיבור של סיכות או דבק חם, ניתן לראות בבירור כי מחברת ספירלה היא המותאמת ביותר עבור אנשי עסקים. מלבד המיתוג היוקרתי של המחברת, אפשר למצוא אותה כשימושית לצרכי משרד שונים.
ניתן לכתוב במחברת ספירלה כריכה קשה או רכה מבלי לכופף את הדפים. אם לא די בכך, ניתן גם לבחור את האופן שבו המחברת תיפתח. היתרונות הללו מתאימים כמו כפפה ליד עבור אנשי עסקים שצריכים לעיתים קרובות לכתוב בתוך מחברת שצריכה להיות לא רק נוחה לשימוש, אלא גם בעלת מראה ייצוגי.

עיצוב הדפים במחברת ניתן לבחירה

בעבר הלא רחוק, היה ניתן למצוא מחברת ספירלה אך ורק עם דפים חלקים או הדפסי שורות ומשבצות. כיום, ניתן לערוך הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות בכל עיצוב שעולה על רוחכם. שמעתם נכון, אתם מחליטים איך יראו הדפים של המחברות שלכם. להלן כמה אפשרויות לעיצוב אישי שעומדות בפניכם:

  • הדפסי פלוסים
  • הדפסי נקודות
  • הדפסי מסרים
  • הדפסי מידע
  • הדפסי עובדות
  • הדפסי לוגו וכו'

זהו רק חלק מצומצם ממגוון האפשרויות שעומדות בפניכם, אם יש לכם הדפסים אחרים שמתאימים לעסק שלכם, ניתן לבחור אותם ולשלוח אל חברת ההדפסה.
העיצוב האישי לא מסתיים כאן. ניתן גם לציין את הפרמטרים הבאים, כך שההדפסים יהיו בדיוק בהתאם לדרישותיכם:

  • בחירת אורך המרווחים

עומדת בפניכם האפשרות לבחור אל אורך המרווחים שיהיו בין ההדפסים

  • צבע ההדפסים

אתם יכולים לבחור בעצמכם את הצבע המבוקש עבור ההדפס שבחרתם מתוך קשת רחבה של צבעים

ניתן לעצב דפים של מחברת ספירלה A6, A5, A4 ובכל גודל אחר לבחירתכם. חשוב לשים לב, שככל שהמחברת קטנה יותר, כך המרחב העיצובי של הדפים מצטמצם ויש לשים לב לכך שלא יוצר עומס חזותי.
אם אתם מתלבטים לגבי הדפסת לוגו או כל עיצוב אחר, תמיד ניתן לפנות אל החברה ולקבל השראה מהמומחים בתחום.

דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

בחירת עובי המחברת

רגע לפני שתבצעו הזמנה של הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות, ראוי שתחשבו היטב על עובי המחברת שמתאים לכם.
כידוע, ככל שמזמינים מחברת עבה יותר, הדבר משפיע על המשקל שלה. לכן, רגע לפני שאתם מבצעים הזמנה, כדאי שתבררו האם אתם מעוניינים שהמחברת תשמש אתכם למצבים הבאים:

  1. כתיבת תזכורות\מידע שצריך להישמר לזמן ממושך במקום קבוע

זו כבר עובדה ידועה כי מחברת ספירלה הינה הנוחה ביותר מבין מגוון המחברות. מחברת ספירלה כריכה קשה יכולה לשמש לכתיבת תזכורות\מידע שצריך להישמר לזמן ממושך במקום קבוע.
אם אתם מעוניינים לחדש את מלאי מחברות הספירלה עבור מטרה זו, כדאי שתבחרו במחברת ספירלה בגודל A4 בעובי מקסימלי (בהמשך יפורטו המידות הסטנדרטיות שנוגעות לעובי המחברת).

  1. כתיבת תזכורות\מידע שצריך להישמר לזמן קצר במקום שאינו קבוע

אם אתם מעוניינים בהזמנה של מחברת ספירלה שתשמש אתכם כפנקס קטן שיהיה צמוד אליכם לכל מקום שאליו תלכו ויאפשר לכם לכתוב תזכורות\מידע, כדאי שתבחרו במחברת ספירלה 6A או מחברת ספירלה 5A בעובי בסיסי.

עובי בסיסי של מחברת ספירלה

אינכם יודעים מהו העובי הבסיסי שמתאים עבור מחברת ספירלה כריכה קשה ורכה? ריכזנו עבורכם את הנתונים בנושא:

  1. מספר הדפים המינימלי בעת הדפסה של מחברת ספירלה עומד על 40 (כאשר כל דף שווה לשני עמודים)
  2. כמות הדפים הפופולרית במחברת ספירלה עומד על 80 דפים
  3. ניתן לבצע הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות גם מעל 80 דפים

שדרוג מחברת ספירלה תוך עיצוב אישי

כפי שצוין קודם לכן, כדי לבצע הזמנה עסקית של מחברת ספירלה, יש להזמין לפחות 100 יחידות.

זו הזדמנות עבורכם לעצב מחברת ספירלה 5A,6A,4A או כל גודל אחר בעיצובים היוקרתיים ביותר עם גימורים ייחודיים. להלן כמה אפשרויות שעומדות בפניכם:

  1. הבלטה ללוגו

ניתן להוסיף הבלטות ללוגו או לכתובת העסק שמופיעים על הכריכה

  1. ציפוי עם לכה סלקטיבית

בחירה בציפוי של לכה סלקטיבית יוצר טקסטורה מיוחדת

ישנו מגוון רחב של עיצובים שניתן למצוא בהתאם לאופי החברה, לצרכים ולתקציב שעומד לרשותכם.

מחברות אלו המיוצרות עם גימורים מורכבים נקראות גם מחברות פרימיום. ניתן לשלב כריכות מהודרות, דמוי עור וחומרים אחרים נוספים

הסיבות להדפסת מחברות ספירלה מעוצבות

בכל עסק ניתן למצוא מחברת ספירלה שמונחת על שולחן, שידה או מגרה.
בחדר הישיבות, בחדר ההנהלה, במזכירות או אצל מנהלת החשבונות, בכל המקומות הללו, ניתן למצוא לפחות מחברת ספירלה כריכה קשה אחת. הסיבה לכך ברורה, זו מחברת נוחה לשימוש שעונה על צרכים רבים של כל עסק באשר הוא.
אם אתם מתלבטים לגבי רכישה של מחברת ספירלה מעוצבת (כזו שתתאים לעסק שלכם כמו כפפה ליד), כדאי שתקראו תא השורות הבאות, בהן ריכזנו עבורכם 8 סיבות שיגרמו לכם להבין שאתם צריכים להזמין הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות לעסק:

  1. מאפשרת לכתוב תזכורות בנוחות

העובדה כי מחברת ספירלה אינה מחוברת באמצעות דבק חם או סיכות, מאפשרת לכם ולעובדים שלכם, לעשות שימוש נוח ויעיל במחברת, מבלי לפגום במראה החיצוני שלה שחשוב מאוד כאשר נעשה שימוש במחברת אל מול לקוחות.
הדבר נכון במקרים שבהם בוחרים לבצע הזמנה של מחברת ספירלה כריכה קשה ורכה כאחד.

  1. מתאימה ביותר לסיכום מידע בכנסים

לא מעט עובדים נשלחים לכנסים כדי לשווק את העסק בכבוד. על מנת שהעובד יוכל לבצע את עבודתו נאמנה, נעשה במקרים רבים שימוש במחברת ספירלה 5A.
הבחירה במחברת בגודל זה נובעת מתוך שיקולים של נוחות שכוללים את היתרונות הבאים:

    • ניתן לשלוף את המחברת בקלות מתיק קטן
    • ניתן לכתוב בה בקלות גם ללא לוח או שולחן זמין
    • המחברת מרשימה ומעבירה מסר של רצינות ללקוח הפוטנציאלי
  1. מתאימה לשיווק העסק ללא מאמץ

בעל עסק שבוחר להזמין מחברות ספירלה מעוצבות לעסק שלו, יכול לבקש לבצע הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות שכוללות את עיצוב הלוגו של החברה.
הלוגו יכול להופיע על גבי הכריכה, על גבי הדפים או גם וגם.
שתי האפשרויות הללו מאפשרות לכל בעל עסק לשווק את העסק ללא מאמץ תוך חלוקת המחברות ללקוחות פוטנציאליים. החלטה זו צפויה לגרום ללקוח העתידי להרגיש מכובד וראוי (זו הסיבה שכדאי לערוך הזמנה שתכלול מעל 100 מחברות מעוצבות. כדי לשווק את העסק, צריך כמות נכבדת של מחברות).

  1. נוחה לנשיאה ממקום למקום

מחברת כריכה קשה ורכה נוחות לנשיאה ממקום למקום. כל בעל עסק יכול לבחור את הגודל המחברת שמתאים לו, לעובדים וללקוחות שלו בהתאם לפירוט שנכתב לעיל.

  1. נוחה לכתיבה בעברית ואנגלית

כפי שנכתב קודם לכן, בעת ביצוע הזמנה של מחברת ספירלה כריכה קשה או רכה, ניתן לבחור את האופן שבו המחברת תיפתח. כלומר, אפשר לבחור שהספירלה תחזיק את דפי המחברת מצד ימין או מצד שמאל.
כך ניתן להתאים את המחברת לעסקים שפונים אל קהל דובר אנגלית ועברית כאחד.

  1. מתאימה לכל עסק

מחברת ספירלה מתאימה לכל עסק באשר הוא.
ניתן לראות זאת בכך שכל עסק צריך מחברות ספירלה שישמשו אותו לצרכים הבאים:

    • רישומי הוצאות והכנסות של הקופה הקטנה
    • רישומי תזכורות של המזכירות
    • רישומים של צ'קים ומזומנים בהנהלת חשבונות וכו'
  1. ניתן להזמין בשלל עיצובים וצבעים

חשוב לציין כי טרם תחילת הליך הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות, ניתן לאתגר את המעצבים הגרפיים של חברת ההדפסה ולבחור בעיצובים שונים ומגוונים שיופיעו כל הכריכה. כל מתאפשר לכל אחד לבחור מתוך מגוון עיצובים מרהיבים.
מעבר להדפסת לוגו על גבי הכריכה, ניתן לבחור גם בהדפסה של שילובי צבעים, תמונות, הדפסים או כל דבר אחר שאתם מעוניינים בו.

  1. מחברת ספירלה יכולה להיות ידידותית לסביבה

הדפסת מחברות ספירלה מעוצבות נעשית מנייר איכותי, נטול עץ או בעל תכולה נמוכה מאוד של עץ. ניתן לבחור גם בדפים שעשויים מנייר ממוחזר.
העסק שלכם דוגל בשמירה על הסביבה?
יש לכם לקוחות ששמים דגש על ערכים סביבתיים?
אם עניתם בחיוב על אחת או יותר מהשאלות הללו, דעו כי אתם יכולים להפוך את נקודה זו לחלק מהמיתוג של העסק שלכם. תוכלו להשקיע בהזמנה של מחברות ספירלה ממוחזרות עם דפים מנייר ממוחזר למשל, כך שתוכלו להביא בכך אמירה חזקה מאוד שעשויה לקדם את העסק על הצד הטוב ביותר.

מינימום הזמנה של מחברות ספירלה

כידוע, הזמנה של מחברת ספירלה לעסקים מותנית במינימום 100 יחידות.
רגע לפני שתבצעו את ההזמנה, כדאי שתערכו רישום מדויק ותבדקו מהו מספר היחידות הדרוש לכם.
ניתן  להזמין כמויות גדולות וקטנות שכוללות למשל מחברת ספירלה כריכה קשה, מחברת ספירלה בכריכה רכה בגדלים שונים ולשימושים שונים.

סיכום

כיום, לא רק חברות גדולות נהנות מהזמנת מחברת ספירלה לצרכי מיתוג, תדמית או פרסום.
כל חברה באשר היא, גם עצמאיים וחברות קטנות יכולות ליהנות מאפשרות זו בכל עת.
מכונות ההדפסה של מחברות – מחברות מעוצבות מוכנות לקבל את ההזמנה הבאה שלכם, תוך שמירה על איכות מיטבית שכוללת שימוש בדפים נטולי עץ ובדפי כרומו.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן