מחברות מותאמות יכולות לשמש אתכם למגוון רב של אפשרויות. בין אם מדובר במחברות עבור העסק שלכם, מתנה לתלמיד לקראת שנת הלימודים, ואפילו מזכרת נחמדה מאירוע של החברה שלכם. בחירה של מחברת מעוצבת דורשם מכם להשקיע מחשבה במראה ובסגנון שלה כדי לוודא שהתוצאה שתקבלו תהיה מדויקת עד כמה שניתן להצליח להוציא את הרצון שלכם לפועל.

תוכן מהיר: מחברות מותאמות אישית

ספירלה-מחברות-מעוצבות

מחברות מותאמות

מחברות אישיות יכולות להוות מתנה מקורית, כיון שאת העיצוב שאתם בוחרים אף אחד לא יוכל להעתיק מכם. אז לפני שאתם בוחרים את המחברת המעוצבת לעצמכם, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו כדי לקבל את התוצאות המיטביות.

 

מה החלק במחברת שניתן לעצב?

מלבד הכריכה שאותה כמובן ניתן לעצב באמצעות תמונות ושלל עיצובים שונים, לרשותכם עומדת גם האפשרות לעיצובים בחלקים הפנימיים של המחברת כדי ליצור הרמוניה עם החלק החיצוני שלה. הכריכה חשובה עבור היצירה של הרושם הראשוני, אבל ניתן גם להוסיף עיצובים רבים בתוך המחברת, עם התאמה כמובן לעיצוב החיצוני.

 

בחירת כריכה למחברת

מחברות יכולות להגיע במגוון רחב של תצורות, ובפניכם עוד הצורך לבחור את הכריכה המעוצבת למחברת שלכם. המחברת הפשוטה ביותר היא כזו שבה הדפים מחוברים לכריכה עם סיכות. מחברת כזו יכולה להכיל מספר מועט יחסית של דפים כיון שהסיכות לא יחזיקו הרבה דפים בצורה טובה.

מחברת עבה יותר בדרך כלל תבוא יחד עם כריכה של ספירלה, מה שמשווה לה מראה יוקרתי יותר. בנוסף, ניתן לכרוך את המחברת בצורה הדומה לספר כך שהדפים יהיו מחוברים בהדבקה חזקה.

מלבד הצורה שבה המחברת כרוכה, ישנה חשיבות גם לסוג הכריכה של המחברת, רכה או קשה. כריכה רכה בדרך כלל תהיה טובה עבור מחברות עם מספר קטן של דפים, ובנוסף היא יכולה להיפגע בצורה מהירה יותר.

כריכה קשה מעניקה למחברת מראה מהודר, ובנוסף שומרת על הדפים בצורה טובה יותר. כאשר אתם בוחרים עיצוב התאימו את העיצוב לסוג הכריכה. על כריכה קשיחה ניתן לשים עיצובים מגוונים הרבה יותר לרבות הטבעות והבלטות למיניהן.

 

בחירת עיצוב למחברת

כאשר בוחרים עיצוב חשוב להקפיד מצד אחד על מראה שימשוך את העין וייתן למחברת מראה ייחודי, אך לא ליצור מראה צעקני מידי. התאימו את הצבעים של הכריכה לצבע של העיצוב הרצוי כדי ליצור התאמה מושלמת, יחד עם העיצובים האישיים שאותם בחרתם.

 

גודל המחברת (A5,A4 …)

מחברות יכולות להגיע בכל גודל שאותו תדרשו. הגודל הפופולרי ביותר הוא A5 שזהו הגודל של מחברת רגילה.(מידות של מחברות מעוצבות)  ניתן כמובן לעצב מחברות בגודל A4 שזה הגודל של דפי מדפסת רגילים. אם בחרתם במחברת קטנה בחרו עיצובים שלא יהיו גדולים מידי כדי שלא ישתלטו על כל הכריכה באופן לא יפה.

מנגד, בחירה של מחברת גדולה דורשת מכם עיצובים מתאימים כיון שעיצוב קטן מידי עלול ליצור תחושה שהמחברת ריקה. כמובן שתוכלו להגדיל את הגודל של המחברת או להקטין אותה בהתאם לדרישה המדויקת שלכם.

מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

 

עיצוב מחברות

כאשר מדברים על עיצוב ישנן שתי אפשרויות מרכזיות: האפשרות הראשונה היא בחירה של עיצובים מתוך מאגר שנמצא אצל בית הדפוס. המאגר מכיל מגוון רב מאוד של עיצובים, והיתרון שלהם הוא שההתאמה שלהם למחברות המעוצבות מובנית. תוכלו בדרך כלל לראות דוגמאות של ההתאמות הללו ולהיות בטוחים איך יראה המוצר הסופי שלכם.

אם אתם מעוניינים בעיצוב אישי ומיוחד אתם יכולים להכתיב לבית הדפוס בדיוק איך אתם רוצים שהמחברת שלכם תיראה. עם זאת, חשוב להתייעץ עם מי שמבין בעיצוב כדי שהמוצר הסופי שלכם ייראה כמו שאתם מעוניינים.

 

בחירת תמונות ומדיה

אם אתם מעוניינים בהדפסה של תמונה של המחברת חשוב להעביר אותה לבית הדפוס בצורה שלא פוגעת באיכות של התמונה. תמונה שהאיכות שלה נפגעה, למשל בגלל העברה בווטסאפ, גם אם אתם לא רואים את זה במסך של הפלאפון שלכם, תבוא לידי ביטוי בכריכה של המחברת. הקפידו על העברה נכונה של החומר, זה חשוב בעיקר עבור המראה של המחברות שלכם.

 

המחיר למחברות מותאמות אישית

המחיר של מחברות מעוצבות מושפע מממספר גורמים, ואלו המרכזיים שבהם:

  1. סוג הדפים – דפי נייר (נטול עץ 80 גר) הם ברירת המחדל ברוב המחברות, מאחר ונייר מסוג זה מאפשר כתיבה ישירה של כל סוגי העטים והעפרונות. כמו כן, הנייר מגיע בגוון מט ואינו מחזיר אור שזה יתרון שלרוב נלקח כמובן מאליו אך משמעותי מאד לשימוש שלנו. התיעצו איתנו לפני בחירת סוג הנייר במידה ואתם מתלבטים
  2. גודל – מלבד שני הגדלים שאותם הזכרנו שהם A5 ו-A4, ניתן להדפיס מחברות בגדלים שונים. ככל שהמחברת תהיה גדולה יותר היא כמובן תהיה יקרה יותר, ובנוסף בחירה של גודל לא שגרתי מעלה אף היא את המחיר.
  3. צורת הידוק הדפים – ההידוק של הדפים גם הוא גורם שיש לקחת בחשבון. בעוד שמחברות עם מספר דפים נמוך ניתן להדק באמצעות סיכות פשוטות, כאשר מדובר על מספר דפים גדול יותר, יש צורך בשימוש בשיטות אחרות כאשר המבוקשת ביותר היא הספירלה . כמובן שקיימות שיטות אחרות כמו הדבקות ותפירות.
  4. כמות – ככל שתזמינו מספר רב יותר של מחברות העלות הכוללת של העבודה תהיה מחולקת על מספר גדול יותר של פריטים מה שיגרום לכך שעבור כל מחברת תשלמו מחיר נמוך יותר. הדפסה של מספר רב של מחברות יכולה להיות משתלמת אם הזמנתם עיצוב מיוחד שעל זמן העבודה שילמתם מחיר גבוה, ולכן כדאי לכם כבר לממש את העבודה על מספר רב של מחברות. אנחנו מייצרים ברף מינימלי של 100 יחי עבור מחברות "סטנדרטיות" ולפעמים מחייבים במינימום אחר כאשר מדובר במחברות בעלות מורכבות אחרת.
  5. כריכה – כאמור, כריכה רכה היא בעלת מראה פחות יוקרתי ומאפשרת אפשרויות עיצוב מצומצמות יותר. מנגד, כריכה קשה בעלת מראה יוקרתי היא בדרך כלל גם תהיה יקרה יותר. עם זאת, העמידות של הכריכה הקשה יכולה להיות משתלמת בעיקר אם אתם רוצים שהמחברת תשרת אתכם לאורך זמן. אנחנו ממליצים על כריכה קשה עם למינציה מט על מנת להבטיח מוצר שגם נראה טוב מאד היום וגם בהמשך השימוש
  6. איכות העיצוב – הדפסה של תמונה פשוטה על כריכה של מחברת לא תעלה כמו מחברת שבכל דף בה הושקע זמן ומחשבה. עיצוב של מחברת לעיתים ידרוש מכם לקחת מעצב שישקיע זמן רב בעיצוב המחברת שלכם מה שיעלה את המחיר שלה באופן ניכר. מצד שני, אנחנו מעודדים לייצר מחברות עם שעונות באופן נכון לצרכים שלכם. בין אם מדובר במחברות לשימוש גנרי יומיומי או מחברות למשימות מיוחדות
דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

למה ללכת על מחברות מותאמות?

יש לציין שלאור העובדה שקיימים מגוון עיצובים ואפשרויות רבות מאוד עבור מחברות מתואמות, המחברות הללו יכולות להוות כלי פרסומי מצוין עבור העסק שלכם, ומתנה אטרקטיבית במיוחד לכל מי שאתם מעוניינים להביא לו משהו ייחודי ומרענן.

האפשרויות הרבות שעומדות לרשותכם הן כמעט אינסופיות ואתם רק צריכים לבחור מה אתם רוצים מתוך כל המבחר הגדול. היתרון הגדול של המחברות הוא שהיצירה הזו נעשית בדיוק על פי הרצון שלכם. האופי שלכם הוא זה שגם קבוע איך המחברת תיראה ואתם לא צריכים להיכנע לשום אילוץ.

המחיר של המחברות יכול להפוך אותן להיות אולי המתנה הטובה ביותר ליום ההולדת של החבר, לשי מיום גיבוש לעובדים או אפילו לפרסומת היעילה ביותר עבור העסק שלכם. כל שעליכם לעשות הוא רק לבחור מה מתאים לכם.

 

לסיכום:

מחברות מתואמות יכולות לשמש למגוון רחב של מטרות, החל מדרך לפרסום העסק וכלה במתנה מקורית במיוחד. כאשר אנו בוחרים מחברת מתואמות אנו צריכים להחליט קודם כל מה המחברת שעליה אנו רוצים לבצע את העיצובים, ולאחר מכן לבחור עיצוב מתאים שיהלום את המחברת. כמובן שמחיר מחברות מושפע מהגורמים הללו באופן ישיר.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן