מחברות ממותגות כריכה רכה הן מחברות אשר מעוצבות באופן מלא על פי צרכי הלקוח והכריכה שלהן עשויה לרוב נייר מעוצב לרוב בעובי ומשקל של עד 250 גר (על פי מידות משקל נייר). למחברות ממותגות יש יתרונות רבים. המחברת יכולה לשמש בתור מתנה נחמדה, מזכרת מאירוע של ארגון העובדים או סוג של מתנה לילד כדי ליצור לו תחושת ייחודיות. מחברת ממותגת דורשת מכם לחשוב על העיצוב שלה ואיך בדיוק אתם רוצים שהיא תיראה. העיצוב, הגודל וסוג המחברת יקבעו איך ייראה המוצר הסופי שאותו בחרתם.

תוכן מהיר: מחברות ממותגות כריכה רכה

מחברת-ספירלה-כריכה-רכה

מחברות ממותגות

מחברת ממותגת היא מחברת שמביאה את הטעם האישי שלכם לידי ביטוי. על המחברת הממותגת תוכלו להדפיס כל דבר שאתם רוצים, החל מתמונה יפה שאותה צילמתם, משפט שאתם רוצים שיהיה מול העיניים שלכם כל הזמן או אפילו עיצוב ייחודי. כמובן שאתם יכולים להיעזר באיש מקצוע שיעזור לכם לעצב את המחברת שלכם.

 

מחברות ממותגות כריכה רכה

בשוק יש מבחר לא קטן של מחברות ממותגות שאותן אתם יכולים לבחור על פי הצרכים המדויקים שלכם. בין שאר המחברות תוכלו לבחור מחברת ממותגת כריכה רכה, שמחזיקה במספר יתרונות לא מבוטלים:

  1. מחיר אטרקטיבי – מחברת עם כריכה רכה היא מחברת שתהיה זולה באופן משמעותי מאשר מחברות אחרות. אז אם התקציב חשוב לכם, מחברת כריכה רכה היא הדבר בשבילכם.
  2. נוחות – שימוש במחברת עם כריכה רכה הוא נוח. תוכלו להכניס את המחברת לכל מקום בתי שלכם בלי להרגיש שהיא תופסת לכם יותר מידי מקום. תוכלו להוציא את המחברת איפה שאתם רוצים ובמקרה הצורך ואם היא מספיק קטנה, אפילו להכניס אותה לתוך הכיס.

 

מלבד הכריכה אלו עוד חלקים ניתנים לעיצוב במחברת?

העיצוב של המחברת לא צריך להיות מרוכז גם בכריכה. כל חלק במחברת גם הוא ניתן לעיצוב כמובן על פי הבחירה האישית שלכם. אם תרצו ניתן גם לעצב את הדפים הפנימיים של המחברת בצורה שמוצאת חן בעיניכם.

 

מה גודל של המחברות

המחברות מגיעות בגודל A5 A4 A6  לרוב כאשר A5 היא המידה המבוקשת ביותר. כמובן ניתן לייצר מחברות במידות נוספות  כולל מחברות קטנות שדומות ליומן כיס, או מחברות גדולות יותר שניתן לעשות בהן שימוש בתור בלוק או מחברת סיכום.

מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

איך מתבצע העיצוב של המחברת

לרוב עיצוב המחברות נעשה על ידי מעצב/גרפיקאי מקצועי אשר שלוט בתחום הדפוס. יש להכין את קבצי העבודה על בסיס פריסה התואמת את מבנה וסוג המחברת וכזה השומר על כללי ההדפסה כמו CMYK, רזולוציות, DPI, בלידים וכו…

 

מה מחירה של מחברת ממותגת כריכה רכה?

המחיר של המחברת מורכב ממספר גורמים:

  1. דפים – יש מספר סוגים של נייר שניתן לבחור כנייר של דפי המחברת, ולכל אחד מהם יש עלות שונה שמשפיעה כמובן על העלות של המחברת. השימוש המקובל והנוח ביותר הוא נייר נטול עץ במשקל 80גר
  2. גודל המחברות – כאמור, הגודל של המחברות גמיש והוא נקבע לפי הבחירה שלכם. כמובן שככל שהמחברת גדולה יותר היא תהיה יקרה יותר.הגדלים הנפוצים הינם A5 (המידה הנפוצה ביותר) A4 – מקביל לנייר מדפסת ביתית  ומידות אחרות בהתאמה אישית
  3. כמות המחברות– העיצוב של המחברות נעשה בצורה אחידה, ולכן ככל שתקנו יותר מחברות המחיר של כל מחברת יהיה נמוך יותר. אנו מייצרים מינימום כ-100 יחי עבור מחברות מעוצבות בהתאמה אישית
דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

לסיכום:

מחברות ממותגות בעלות כריכה רכה נוחות לשימוש, ויכולות להיכנס לכל מקום בתיק שלכם. המחיר האטרקטיבי שלהן הופך אותן להיות פתרון מצוין עבור מתנה או מזכרת ייחודית. את המחברת אתם יכולים לעצב בכוחות עצמכם או לבקש מבית הדפוס שייתן לכם את העיצוב שיהפוך את המחברת שלכם לייחודית ומקורית במיוחד.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן