מחברות ממותגות כריכה קשה הן מחברות אשר מיוצרות בהתאמה אישית הכוללת גרפיקה ועיצוב על פי צרכי הלקוח.המחברת מגיעה עם כריכה קשה עשוי קרטון דחוס מעוצב המספק כריכה קשה ליציבה למחברת. זו המחברת המבוקשת ביותר והנפוצה ביותר בשוק הישראלי. מחברות ממותגות יכולות להוות פריט יעיל מאוד. בין אם מדובר על מזכרת מיום עובדים של החברה, אמצעי לפרסום העסק שלכם או אפילו מתנה ייחודית לילד לקראת תחילת שנת הלימודים. המיתוג של המחברת דורש מכם לחשוב איך לעשות אותו כך שהוא יהיה מדויק, ויביא לכם את התועלת שעבורה יצרתם את המחברת.

תוכן מהיר: מחברות ממותגות כריכה קשה

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

מחברות ממותגות

מחברות ממותגות הן מתנה מקורית, ולמעשה הן מתנה שכאשר אתם קונים אותה אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא עשה דבר כזה לפניכם. כל מחברת מקבלת עיצוב משל עצמה, והכל כמובן נעשה על פי הבחירה האישית שלכם.

 

מחברות ממותגות כריכה קשה

בין שלל המחברות שאותן אתם יכולים לרכוש, קיימות מחברות ממותגות בעלות כריכה קשה. למחברות הללו יש מספר יתרונות שהופכות אותן להיות הפריט האולטימטיבי:

  1. מראה יוקרתי – למחברת בעלת כריכה קשה יש מראה יוקרתי. ניתן כמובן לבחור את סוג הכריכה וכך לעצב מראה ייחודי למחברת שישמור על הנראות שלה.
  2. עמידות – כאשר הכריכה של המחברת קשה היא שומרת על עמידות לאורך זמן רב יותר. גם כאשר תניחו אותה בתיק לזמן רב, הכריכה הקשה של המחברת תשמור עליה מכל פגע.
  3. נוחות – שימוש במחברת עם כריכה קשה הוא נוח הרבה יותר. אם אתם במקרה נתקעים בלי שולחן או משטח קשיח לכתוב עליו, במחברת עם כריכה קשה אתם לא תרגישו את זה בכלל.

 

מלבד הכריכה הקשה, מה עוד ניתן לעצב במחברת?

אחרי שהבנתם את היתרונות שיש למחברת עם כריכה קשה, כמובן שאת העיצוב אתם לא צריכים לעשות רק על הכריכה אלא ניתן גם לעצב את החלקים הפנימיים של המחברת. העיצובים הפנימיים ייקחו בחשבון את העיצוב של הכריכה כדי ליצור מחברת יפה ושלמה.

 גודל ומידה של המחברת

מחברות ממותגות כריכה קשה מגיעות כמובן בגדלים הרגילים, אך ניתן גם להתאים גודל לפי רצון אישי.

מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

עיצוב המחברת

עיצוב מחברת הוא אחד החלקים החשובים ביותר כאשר בוחרים מחברת ממותגת כריכה קשה. העיצוב הוא מה שקובע את הנראות של המחברת. תוכלו להביא עיצובים שאותם ייצרתם בעצמכם, או תמונות שאותן צלמתם, או כמובן לעשות שימוש בשלל העיצובים שאותם תבחרו בבית הדפוס.

 

כמה עולה מחברת ממותגת כריכה קשה?

המחיר של המחברת ניזון מכמה משתנים:

  1. סוג הדפים – הדפים של המחברת יכולים להיות רגילים מחומר נטול עץ. הם הבחירה הנכוחה ביותר שכן היא מאפשר כתיבה קלה בכל סוג כלי כתיבה ללא כל בעיה.  אך ניתן גם לבחור דפים איכותיים ויוקרתיים, שכמובן מחירם יקר יותר.
  2. גודל המחברות – ככל שהדפים והמחברת שאותם בחרתם למחברת הם בגודל גדול יותר המחיר של המחברת יהיה יקר יותר. בנוסף, הגדלים השגרתיים יהיו זולים יותר מאשר גדלים לא סטנדרטיים. עוד על מידות וגדלים של נייר ומחברות
  3. כמות המחברות– מכיון שהתשלום על עיצוב המחברות נעשה לפי עבודת העיצוב, ככל שתקנו יותר מחברות המחיר עבור כל מחברת יהיה זול יותר. המינימום להזמנה הינו כ-100 יחי
  4. סוג כריכה – גם אם בחרתם כריכה קשה, עומדת לרשותכם אפשרות לבחור בין סוגים שונים של כריכות. תוכלו לבחור בכריכות דמויות עור שהן יקרות יותר או כריכות קשות אך פשוטות יותר.
  5. צבע מול שחור לבן – הדפסה צבעונית(נקראת גם פרוצס) היא יקרה יוצר בהשוואה להדפסה בשחור/לבן ועל כן משפיעה על עלות המוצר הסופית

 

לסיכום

מחברות ממותגות כריכה קשה הן פתרון מצוין עבור מי שמחפש מתנה מקורית או דרך ייחודית לפרסם את העסק שלו. הכריכה הקשה מעניקה למחברת מראה יוקרתי והופכת את השימוש בה לנוח הרבה יותר.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן