חברות מעוצבות הן מחברות שיכולות לשאת ובגדול את לוגו שלכם. נוכל להדפיס על הכריכה או מבפנים את שם החברה או העסק שלכם, לוגו או סלוגן. אפשר לציין את מספרי הטלפון או תיאור האתר שלכם, המוצרים שלכם וכל מה שנחוץ לטובת המיתוג או הפרסום. אבל שימו לב: כאשר אתם בוחרים במחברת מעוצבת, אתם יכולים להיעזר בה גם לטובת מיתוג פנימי.

תוכן מהיר: הדפסת מחברות מעוצבות

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

למה לבחור במחברות מעוצבות ?

הידעתם שאתם יכולים להזמין ולקבל מחברות מעוצבות, בכל כמות ולכל מטרה? אנו ערוכים בכל עת לספק לכם, עסקים, ארגונים, לקוחות מוסדיים או אנשים פרטיים, מחברות בעיצוב אישי ומכל סוג שרק תרצו. ביכולתנו להציע לכם אין סוף אפשרויות, למשל מחברות בכריכה רכה או קשה, עם כל צבע, גוון ושדרוגי דפוס (כגון פוייל והבלטות) מהשורה הראשונה. אנו מזמינים אתכם לגלות למה לבחור במחברות המעוצבות, אילו תועלות תפיקו מכך, לאורך זמן.

 

מחברת מעוצבת אפשר לחלק בכל הזדמנות

הדבר הראשון שנרצה לציין הוא שמחברת מעוצבת ניתן לחלק באין ספור הזדמנויות, לכל מטרה. בפרט הן מתאימות למטרות שיווקית, לקידום מכירות, אך גם משיכת תשומת לב בציבור הרחב. למשל:

      • אפשר להפתיע את העובדים שלכם, עם מחברות מעוצבות שתשמשנה אותם בכל עת – במפגשים עם לקוחות, בישיבות בעבודה, לשימוש בבית ובכל מקום.
      • אפשר לחלק את המחברות כשי נאה, ללקוחות שאתם מעריכים, בהצטרפות למועדון לקוחות, לקחת החגים ובהזדמנויות אחרות.
      • כשקולטים עובדים חדשים, אפשר לקבל את פניהם עם ערכת ברוכים הבאים, שכוללת בין היתר מחברות מרשימות, עם מיתוג החברה. במחברת ניתן להדפיס כל דבר, למשל את מספרי הטלפון של החברה, הוראות בטיחות, הנחיות שונות ועוד.
      • אם אתם שולחים את נציגי החברה לשיתופי פעולה עם גורמים עסקיים אחרים, ציידו אותם במחברות ממותגות ומרהיבות, לחיזוק הקשר ושיתופי פעולה.
      • הן תמיד מתאימות – זיכרו שמחברת מעוצבת זוכה להמון תשומת לב ואפשר להתאים אותה לכל אחד, לכל מצד. כשאנשים נתקלים במחברת מיוחדת, הם נוטים מי לשלוח את היד, מדפדפים בה, מסתכלים בה, משתמשים בה לכתיבה, לרשימות, לתזכורות. במיוחד כאשר העיצוב מושקע ולא נדוש, היא יוצרת עניין מסביב.

מחברות מעוצבות, הפתרון המעולה למיתוג

אנשים, חברות וארגונים מחפשים כיום כל מיני פתרונות שונים לצרכי מיתוג. סיבה מאוד חשובה להשקיע במיתוג היא ליצור בולטות, כלומר להתבלט מעל מתחרים, באמצעות צעדים מקוריים או יצירתיים. באמצעות בחירה במחברות מעוצבות אתם יכולים להשיג מיתוג שעובד, כלפי חוץ (כלומר מול כל גורם מחוץ לחברה או לעסק שלכם).

מיתוג כלפי חוץ בעצם מתקבל בהערכה במיוחד כשאתם מחלקים מוצר שימושי ומועיל, גם לכם וגם למי שמקבל. בכל תחום שבו אתם עוסקים, אם זה מכירות, אם זה אספקת שירות, אם זה בחיזוק קשרי לקוחות או השגת תשומת לב של לקוח או כל גורם עסקי, מחברת בעיצוב אישי תעשה את העבודה. שימו לב שמחברות ממותגות הן לא מחברות שמופקות בפס ייצור כללי. אתם יכולים לבחור את העיצוב של המחברת, מבפנים ומבחוץ. אתם יכולים לבחור את צבע הכריכה, את עיצוב דפי הפנים, הבלטות ושדרוגים, בנראות גבוהה במיוחד.

 

פתרון מעולה למיתוג מרקום וחיזוק גאוות היחידה

מחברות מעוצבות הן מחברות שיכולות לשאת ובגדול את לוגו שלכם. נוכל להדפיס על הכריכה או מבפנים את שם החברה או העסק שלכם, לוגו או סלוגן.

אפשר לציין את מספרי הטלפון או תיאור האתר שלכם, המוצרים שלכם וכל מה שנחוץ לטובת המיתוג או הפרסום. אבל שימו לב:

כאשר אתם בוחרים במחברת מעוצבת, אתם יכולים להיעזר בה גם לטובת מיתוג פנימי.

המשמעות של מיתוג פנימי היא לחזק ולחדד את הזהות העסקית או הארגונית שלכם, עבור העובדים שלכם או השותפים שלכם.

מיתוג פנימי זה יותר מאשר לוגו יפה או סלוגן פרסומי. חברה ממותגת שמציגה את עצמה על הצד הטוב ביותר עבור עובדים, מנהלים, בעלי תפקידים, זו חברה שמשקיעה בתרבות הארגונית היום יומית.

מיתוג פנימי אפשר להשיג על ידי חלוקת מחברות מעוצבות לכל בעלי התפקידים, במקום שישתמשו ב"סתם" מחברות ללא שום ייחוד או עיצוב מעניין. וחשוב לציין שמחברת מעוצבת שהעובדים משתמשים בה, בסופו של דבר גם תורמת תרומה נוספת למיתוג חיצוני.

למשל, נציג החברה שנפגש עם לקוח, בפגישת מכירה או בפגישת היכרות, ישתמש במחברת מעוצבת וממותגת לעריכת רשימות או סיכום המפגש.

כלומר, בדרך כלל, גם לקוחות והציבור הרחב נחשפים למחברות הללו, שמקנות לעסק שלכם תדמית רצינית, איכותית ויוקרתית.

 

מחברות מעוצבות יוקרתיות מעולה לתדמית העסקית

הקמתם עסק יוקרתי או שאתם רוצים לערוך מיתוג מחדש. אתם רוצים להציג לפני הלקוחות או המתעניינים תדמית רצינית, לשדר יוקרה ואיכות.

תוכלו להשיג את כל זה ואפילו במחירים מאוד משתלמים, על ידי הזמנת מחברת מעוצבת, במראה יוקרתי במיוחד. אנו יכולים להדפיס עבורכם מחברות, בכל עיצוב בכל כמות.

לצד מחברות נאות אך בעיצוב שגרתי, אנו מתמחים גם בעיצוב מחברות יוקרתיות, ברמה הכי גבוהה שיש. מחברות יוקרתיות ניתן להדפיס למשל עבור משרדי עורכי דין איכותיים או עבור יועצים כלכליים.

מחברות עם כריכה קשיחה והדפסות מובלטות וצבעוניות יכולות לכלול קטלוגים של מוצרי נישה יוקרתיים או שמות של סוכנים שמשווקים מוצרי פרמיום. חברות פיננסיות, סוכנויות ביטוח, חברות הייטק, חברות פרסום, חברות תעופה, חברות בענף המזון, כל חברה תוכל להפיק תועלת ממחברת מעוצבת יוקרתית, בהפקה בלתי מתפשרת. עוד על עיצוב מחברות אישיות

 

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot
מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

 

קידום מכירות ופרסום אפקטיביים

עוד סיבה טובה להזמין מחברות מעוצבות – עייפות הציבור הרחב מפרסומות שגרתיות. נסו נא לראות מה קורה עם כל מיני פרסומות שנשלחות בדואר, דיוור שיווקי או פלאיירים, האם אתם יכולים להיות בטוחים שהם ישיגו את החשיפה הרצויה?

אמנם חלק מהפלאיירים השיווקיים משיגים את המטרה, אך אנשים רבים מרגישים חשדנות, אי אמון או מפתחים התעלמות מדואר שיווקי.

וזה המקום להבין כיצד מחברת מעוצבת יכולה להשיג אפקטיביות ראויה לציון.

את המחברות הללו ניתן לחלק ללקוחות שונים, בכל מיני הזדמנויות. לדוגמא, אם נציג החברה משתתף בכנס או בתערוכה, הוא יוכל לחלק מחברות לאנשים שבהם הוא פוגש. מחברות מעוצבות אפשר לחלק בימי מכירות מיוחדים או על ידי דיילים בשלל הזדמנויות, כגון ימי סטודנטים, בימי מכירות לקראת סוף שנה, לפני החגים ועוד.

קידום מכירות ופרסום באמצעות המחברות מעוצבות "מחזיקים מים" לאורך זמן משום שהמחברת היא מוצר ממשי ונחוץ בפני עצמו. מי שמקבל מחברת שכזאת, בכל הזדמנות, בדרך כלל שומר אותה לשימוש עתידי. אי לכך, החשיפה למוצר, למותג, לפרסום נמשכת שוב ושוב.

 

יחס עלות תועלת חסר תקדים

מחברות מעוצבות ניתן להדפיס בכל כמות, החל מכמות של 100 יחידות בלבד. הן מתאימות לקידום עסקים, חברות ללא מטרת רווח, עמותות ועוד.

הדפסה של מחבורת בעיצוב אישי, בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם, מוצעת במחיר מעולה, עם יחס עלות תועלת חסר תקדים. אפשר "לתפור" מחברות מעוצבות בכל גימור שעולה על הדעת. הגימור יכול להיות יוקרתי או שגרתי, צבעוני מאוד או במראה סולידי.

לא משנה מהו התקציב שלכם, נוכל לתפור עבורכם מחברות מעולות, במחיר נגיש ואפשרי.

בחרו מחברת בגודל סטנדרטי או בגודל שונה (מחברת כיס או מחברות ענק). תוכלו לבחור כריכה מוזלת (כריכה רכה, בחיבור סיכות) או כריכה הכי יוקרתית (כגון כריכה קשה, עם גימור בהבלטה או ציפוי לכה משובח).

צרו איתנו קשר ונסייע לכם לעצב ולתכנן את המחברת, בתקציב נוח, שיכול להתאם לצד מיתוג קיים או להשגת מיתוג חדש, קידום יחסי ציבור ופרסום אפקטיבי לכל עת.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן