עיצוב מחברות ספירלה הוא היכולת לייצר בדיוק את המחברת המתאימה לצרכים שלכם. מחברת ספירלה איכותית ללא צורך להתפשר על מבנה או תוכן. מחברות מעוצבות בהתאמה אישית

תוכן מהיר: עיצוב מחברות ספירלה

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

מה זה מחברת ספירלה?

מחברות ספירלה הן למעשה מחברות עם כריכה קשה שתופסת את העין מבחינת מראה החיצוני. ולכן עיצוב מחברות ספירלה הוא היתרון בכך שהן מקבלות מראה ייחודי שמבליט אותן מעל המחברות הפשוטות עם חיבור הסיכות. למחברת ספירלה יש מיתוג יוקרתי יותר אך יש לזכור כי מעבר למיתוג היוקרתי, צריך להבין כיצד להפוך את המחברת כך שתהיה הכי נוחה מבחינת אופן השימוש, העבודה והכתיבה בה.

מה מייחד את מחברות הספירלה על פני שאר המחברות?

הבדל נוסף המייחד מחברת ספירלה ביחס לספרים עם כריכה קשה הוא האופן שבו הדפים מחוברים אחד לשני. בניגוד לספרים עם כריכה קשה שבהם הדפים מחוברים בהדבקה או בתפירה, במחברות ספירלה הדפים נאספים ומחוברים יחד באמצעות ספירלה שמקלה על הדפדוף ושמירת הדפים בהם. מחברת ספירלה היא המחברת הנוחה ביותר לעבודה משום שניתן להפוך את הדפים מבלי לכופף אותם.

במידה וצריך להפריד דף בודד, למחברת ספירלה יש מבנה שמאפשר לתלוש איזה עמוד שתרצו. יתרון נוסף ונוח הוא היכולת לבחור באיזו צורה המחברת תיפתח. תוכלו לפתוח מחברת קשיחה עם סגירת ספירלה מימין לשמאל או משמאל לימין או כלפי מעלה. כך תוכלו להשתמש במחברת ספירלה במידה ואתם לומדים מקצוע הדורש מלל שבו תדרשו לכתוב בעברית (מימין לשמאל) או באנגלית /  מתמטי שבו תדרשו לכתוב משמאל לימין.

 

מדוע כדאי להדפיס מחברת ספירלה עם כריכה קשה?

כריכה שעשויה מחומר איכותי וקשיח הינה בעלת כמה יתרונות מרכזיים מבחינה עיצובית ומבחינת היכולת לשמור על דפי המחברת ומהווה נדבך נוסף בתהליך עיצוב מחברות ספירלה. כמו כן, היא מלווה גם ביתרונות משום שהיא מאפשרת שמירה על האסתטיקה של המחברת.

מבחינה עיצובית, מחברת ספירלה עם כריכה קשה מעניקה למראה המחברת יוקרה ורמת גימור גבוה שמוסיפה למראה העיצובי שלה. אם אתם מעוניינים להזמין לעצמכם מחברת בעיצוב אישי, כדאי לכם שלא להתפשר ולרכוש את המחברות הטובות ביותר.

כריכה קשה שומרת על דפי המחברת ומוודאת כי היא תראה חדשה גם לאחר שימוש רב. הדפים לא מתקמטים ולא נקרעים ולכן נוח וקל להשתמש במחברת לאורך זמן רב. כמו כן, קל מאוד לנהל רשימות או להכין שרטוטים, סיכומים או כל דבר אחר בכל זמן טוב ובכל מקום. גם ללא שולחן כתיבה, מחברת קשיחה מקלה על הכתיבה באמצעות הכריכה הקשה.

עיצוב מחברות ספירלה
עיצוב מחברות ספירלה

למה לעצב מחברת ספירלה?

אם אתם  מנסים לקדם את העסק שלכם, אחת האופציות הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות הדפסה ועיצוב מחברות ספירלה עבור העובדים במשרד או למטרות שיווקיות. תוכלו לעצב באופן חופשי את המחברות כך שיכללו את לוגו החברה וישמשו לכל מטרה. זאת באמצעות שימוש בגדלים מגוונים, תוספות מעוצבות בצבעים חיים ובשלל אפשרויות נוספות. כך למשל, ניתן לעצב מחברות ספירלה בכריכה קשה עבור אירועים, ימי עיון, מיתוג, יחסי ציבור ולכל מטרה אחרת שתרצו לחשוב עליה.

איך מעצבים את כריכת מחברת הספירלה?

ניתן לעצב מחברת ספירלה באמצעות הוספת לוגו החברה על רקע צבעים שיוכלו להבליט אותו. כמו כן, ניתן לשלב מגוון צבעים, עיטורים או הדפסות כמו שם החברה ודוגמאות למוצרים שאתם מעוניינים לשווק. ניתן גם להוסיף את הסלוגן הפרסומי של החברה שלכם, שם הדף העסקי בפייסבוק ועוד.

אין מגבלות עיצוביות שלא ניתן לממש על גבי המחברת המעוצבת על כן ניתן להשיג חופש מוחלט בדרך לעיצוב מחברות ספירלה בהתאמה אישית. אתם יכולים גם לעצב בעצמכם כריכה מושקעת משל עצמכם על מנת לחזק את שם החברה ולבקש מחברת ההדפסה שתדפיס את העיצוב המקורי שלכם.

לרוב, כריכת המחברת תהיה צבעונית אך היא לא חייבת להיות צבעונית מדימומלץ להתייעץ  וקבל סיוע בבחירה מיטבית, כדי שהסגנון יהיה מרהיב אך לא מקושקש, צבעוני ויפה, אך מבלי ליצור גודש. אם מדובר במחברות יוקרתיות, קיימים מגוון ושלל שדרוגים (גימורים) שניתן להוסיף לכריכה לשדרוג המראה: למינציה, שכבת לכה, יצירת הבלטות, הטבעות יוקרתיות צבעים, בגווני זהב, כסף ועוד, לבחירתכם.

שימו לב כי הכריכה יכולה להיות מבריקה ונוצצת או בגוון מט, עם או בלי למינציה, הכל מותנה בסופו של דבר לטעמכם האישי וכפי שתרצו, שום דבר לא מוכתב מראש או מוגבל באיזו צורה או אופן.

 

איזה גדלים ניתן להזמין עבור מחברת ספירלה?

קיימים מספר גדלים של מחברות פוטנציאליות שניתן להציע עבור כל כמות מחברות שתצטרכו. כך למשל ניתן להזמין מחברות בכמות שמתחילה מ-100 בגדלים שונים. אם תזמינו מחברת ספירלה בעיצוב אישי, תוכלו גם לשלוט בגודל של המחברת שאותה תרצו להזמין. מבחינה טכנית אין בעיה להזמין מחברת בגדלים ספציפיים שתבקשו אך שימו לב כי קיימים מספר גדלים פופולריים ונפוצים.

גודל נפוץ במיוחד היא מחברת ספירלה A6 שאורכה הוא 10.5 ס"מ על 14.8 ס"מ. גודל זה שווה ערך לחצי עמוד A5.

גודל נוסף נפוץ למחברות ספירלה הוא A5. מחברת זו היא בגודל 14.8 ס"מ על 29.7 ס"מ. גודל זה הוא למעשה פעמיים גיליון של  A4 ומדובר בעצם במידת המחברות המבוקשת ביותר.

מחברת ספירלה נוספת ונפוצה מאוד היא מחברת בגודל A4 והיא למעשה גודל סטנדרטי של נייר מדפסת. גודל המחברת היא 21 ס"מ על 29.7 ס"מ. גודל זה שווה לפעמיים נייר A5.

 

אילו עיצובי פנים ניתן להדפיס?

ניתן להזמין מחברת ספירלה עם דפי פנים צבעוניים או דפי פנים בצבע שחור לבן. בתכנון מראש מול בית הדפוס תוכלו לבחור דפי פנים בעיצוב חלק, עם שורות מודפסות ברווחים גדולים או שורות ברווחים קטנים, מחברות משבצות ועוד.

גם בתוך דפי הפנים ניתן להטמיע את הלוגו של משרדכם במגוון רחב של מסרים, עובדות, מידע, ציורים, איורים ובקיצור – התאמה אישית מושלמת בדרך לעיצוב מחברות ספירלה בהתאמה אישית מלאה. כמו כן, תוכלו לבחור אם הדפסת הפנים תגיע עד שולי הדף או שדרושים לכם שוליים לבנים. אפשר גם להוסיף סימוני קווים לשוליים ועוד שלל אפשרויות אחרות.

תוכלו לבחור האם עיצוב דפי הפנים יהיה שורות או משבצות בהתאם לצורך התפקודי של המחברת עבור העובדים או עבור הלקוחות הפוטנציאלים שישתמשו במחברת.

דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

צבעוניות דפי פנים

הצבעוניות גם היא יכולה ללבוש את הצורות הכי נכונות עבורכם, ללא סייגים, ללא פשרות. חשוב שתפנו לבית דפוס שיש לו גמישות בעיצוב דפי הפנים של המחברת המעוצבת האישית שלכם. שימו לב כי עיצוב אישי אינו מסתיים בהדפסי קווים, נקודות, פיתולים, דוגמאות, לוגו או מוטיבים עסקיים אלא לוקח בחשבון את מכלול האלמנטים ושילובם אחד בשני בהרמוניה.

שימו לב כי ניתן להוסיף בדפי הפנים השונים את פרטים שונים ומגוונים כמו אתר האינטרנט שלכם, את כתובת החברה, דגשים שיווקיים וכל דבר אחר. בנוסף, תוכלו להחליט עד כמה צבעונית תהיה המחברת. מאוד חשוב ועוזר לראות את המחברת מתוך עיניו של המשתמש שיכול להיות עובד, מנהל, טכנאי, יועץ שירות, לקוח, מבקר בכנס עסקי וכדומה. בכך תוכלו לנסות לבחור את העיצוב הנוח והמתאים ביותר.

העניין למעשה פשוט מאוד. ניתן לבחור כל צבע שתרצו, גוון אחד או שילובים של כל צבע שישיג את האפקט המעניין אתכם. צבע מלא, עם הרקע שמאפיין את המיתוג שלכם או שמעביר בפני עצמו את המסר החשוב לכם. בעניין הזה, אין כללים ואין מגבלות.

אם אתם זקוקים למחברת רק בצבע אחד, מומלץ להתייעץ עם גורמי עיצוב מנוסים שיוכלו לייעץ לכם כיצד לשלב אלמנטים נוספים שיוסיפו הרמוניה ודקורציה מעניינת למחברת.

אם רצויה לכם מחברת עם שלל צבעים אפילו ללא קשר לעיצוב של הכריכה, דפי הפנים יכולים להיות מן הסוג זה.

 

האם מומלץ לבחור מחברת עבה או דקה?

מחברת ספירלה עבה עם כריכה קשה היא מחברת בעלת נוכחות ממשית גדולה. היתרון האמיתי בה הוא שהיא נוחה מאוד לשימוש ותוכל לשמש אתכם או את הלקוחות או העובדים שלכם לאורך זמן. מסיבה זו, חשוב שתבחרו את גודל המחברת בהתאם למטרה שלשמה הדפסתם את המחברות במסגרת עיצוב מחברות ספירלה בהתאמה אישית. אם מטרתכם היא להפיץ את המותג שלכם, מחברת גדולה היא דרך בטוחה להבטיח שיראו אתכם הרבה ובגדול. מצד שני, ייתכן שהמטרות שלכם יהלמו דווקא מחברות בעלות עובי דק יחסית שיהיו פחות כבדות למשתמשים הפוטנציאלים.

אם אתם מתלבטים באשר למספר הדפים, אתם יכולים לבחור כך שתתקבל מחברת עבה, מחברת דקה או בעובי בינוני. שימו לב למדד הבא:

מספר הדפים ההתחלתי למחברת ספירלה הוא כ- 40 דפים. שימו לב שכל דף שווה לשני עמודים כך שמספר עמודי הכתיבה הפוטנציאלי הוא כ- 80.

חברות הדפוס יכולות לייצר עבורכם מחברות ספירלה עם מספר עמודים כפול ( 80 עמודים ) אך שימו לב שתוכלו להחליט בעצמכם על מספר העמודים שתרצו ולהדפיס בדיוק את הכמות הזאת. במידה ותבחרו להזמין מחברת ספירלה עבה במיוחד – תוכלו אף להזמין מחברת שמספר העמודים בה עומד על כ- 100 עמודים.

 

כיצד ניתן לשדרג את מראה המחברת אף יותר?

הכירו את מחברות הפרמיום

אם תרצו להשאיר אפקט של תדהמה עבור לקוחותיכם – שימו לב כי תוכלו לשדרג את עיצוב המחברות אף מעבר להתאמה אישית. תוכלו לבקש גם לעצב מחברות יוקרתיות עם שלל גימורים יוקרתיים.

לדוגמא, ניתן להוסיף לעיצוב המחברת הבלטות או לצפות את הכריכה עם לכה שיוצרת טקסטורה מיוחדת ועוד שלל רעיונות מגוונים. תוכלו לשלב בין עיצובים שונים של מחברות בהתאם לקהל האוכלוסייה שאליה אתם מייעדים אותן. כך למשל, תוכלו להזמין כמות מחברות ספירלה בעלות עובי דק וסטנדרטי עבור עובדי המשרד או לקוחות קטנים ואילו את מחברות הספירלה הדקורטיביות להעניק ללקוחות גדולים או נאמנים שתרצו לשמר.כמובן שגם שימוש בכריכות יחודיות עשויות מחומרים אחרים מלבד נייר לסוגיו, לדוגמא מחברת עם כריכה דמוי-עור הכל בדרך לעיצוב מחברות ספירלה בדיוק על פי הצרכים שלכם.

 

סיכום

עיצוב מחברות ספירלה בעיצוב אישי הוא אפיק שיווקי ומיתוגי מומלץ ביותר. זכרו כי לקחת בחשבון אלמנטים עיצובים כמו גודל המחברת ועובי הדפים בה. זכרו כי למחברת שימושים שונים ונסו להתאים את העיצוב עבור המשתמש הפוטנציאלי בה. בכריכה מומלץ וכדאי להוסיף אלמנטים מיתוגים ושיווקיים כמו שם החברה, הלוגו, סלוגן ובחירת צבעים נכונה שתשתלב עם הכל. זכרו כי מחברת היא סוג של כרטיס ביקור וחשוב להשקיע מאמץ ומחשבה בעיצובו כדי שתוכלו להשאיר רושם טוב על כל מי שיראה וישתמש בה.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן