הטיפ החשוב ביותר: תבחנו את העיצוב שלכם תמיד כאשר אתם צופים ב PDF ולא בממשק העיצוב. אם יש לכם אפשרות להדפיס (אפילו בשחור לבן) את העיצוב, עדיף. 

תוכן מהיר: הנחיות לעיצוב מחברות

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

כשמורידים עיצוב להדפסה מקצועית, קיימים דגשים חשובים עליהם צריך להקפיד על מנת להשיג תוצאות מיטביות.

עיצוב מחברות  אישיות

עיצוב מחברות אישיות ובכלל מחברות מעוצבות, לצרכים עסקיים ולמטרת מיתוג, עבור העובדים, כמתנה ללקוחות נבחרים ולכל מטרה אחרת, עיצוב מחברות אישיות הוא יופי של פתרון. על מנת שתוכלו לקבל טעימה ממגוון האפשרויות וכדי להבין עד כמה גמיש הוא העיצוב העומד לרשותכם, עיינו בדגשים שריכזנו עבורכם. להצעת מחיר משתלמת ותפירת פתרונות במידה, בצורה וכמות התאימה, פנו אלינו ונשמח לעזור.

האם עיצוב מחברות אישיות מתייחס רק לכריכה ?

עיצוב מחברות אישיות מתאים לכל מיני ארגונים, מוסדות, גופים וחברות, לאו דווקא מהגדולות ביותר שיש.

ביכולתנו לקבל הזמנות מ-100 יחידות ומעלה, ככל שרק תרצו. אך מלבד הכמות שכאמור גמישה ביותר (וגם זמני ההספקה מעולים), תרצו וודאי לדעת האם העיצוב שאתם יכולים לבחור כרצונכם, מתייחס רך ורק לכריכה של המחברת.

אין ספק שעיצוב הכריכה הוא הדבר החשוב ביותר כדי להשיג אפקט ראשוני מושקע וחיובי, אולם ביכולתנו להציע לכם להתאם את העיצוב באופן הוליסטי ומושלם, גם מבפנים וגם מבחוץ.

תוכלו להחליט אילו צבעים ואילו עיצובים יודפסו על הכריכה ואילו דוגמאות, סגנונות ואפילו צבעים, יתנוססו מבפנים, בפני כל מי שידפדף או ישתמש במחברות שתזמינו.

אילו אפשרויות עיצוב יכולות להתאים לדפי הפנים של המחברת שלכם ?

מרגע שפותחים את המחברת המעוצבת שלכם, יתגלה עולם של עיצוב, גמיש וברמה גבוהה ביותר.

אפשר לומר שכמעט כל עיצוב שתרצו לקבל עבור דפי הפנים – יהיה אפשרי. אם נתייחס לעיצובים המקובלים, הרי שהדפים כוללים הדפסה של שורות או משבצות, כקווי עזר לצורך כתיבה, הכנת שרטוטים, שרבוט הערות בידי המשתמש.

אבל אין שום סיבה שתישארו רק בשדות העיצוב המוכרים. אפשר להחליט שדפי הפנים יהיו חלקים לחלוטין, עם נקודות, עם קווים מפותלים, עם שרטוטים מסוימים, תדפיסי לוגו, שמות של מותגים,

דוגמאות של מוצרים שאתם מפיצים או מייצרים. כל מרכיב של עמוד פנימי, עמוד זוגי או אי זוגי או כל מה שתבחרו, יכול ללבוש צורה וצבע כיד הדמיון או כמיטב התכנון שלכם. אתם בהחלט מוזמנים לבקש ככל אשר תרצו או להיעזר בייעוץ מאיש הצוות שלנו שיעמוד לרשותכם.

הניסיון שלנו מאפשר להפיק את המחברות בעיצובים מקובלים, מיוחדים, מעניינים או מפתיעים.

מחברות
מחברות

עד כמה דפי הפנים יכולים או צריכים להיות צבעוניים

הצבעוניות גם היא יכולה ללבוש את הצורות הכי נכונות עבורכם, ללא סייגים, ללא פשרות. אצלנו, הגמישות בעיצוב דפי הפנים של המחברת המעוצבת האישית שלכם איננה מסתיימת בהדפסי קווים, נקודות, פיתולים, דוגמאות, לוגו או מוטיבים עסקיים.

נוכל להוסיף בדפי הפנים השונים את פרטי אתר האינטרנט שלכם, את כתובת החברה, דגשים שיווקיים וכל דבר אחר, אך זה לא הכל. תוכלו להחליט עד כמה צבעונית תהיה המחברת, כשמאוד יעזור לראות את המחברת מתוך עיניו של המשתמש שיכול להיות עובד, מנהל, טכנאי, יועץ שירות, לקוח, מבקר בכנס עסקי וכדומה.

זה פשוט: ניתן לבחור כל צבע שתרצו, גוון אחד או שילובים של כל צבע שישיג את האפקט המעניין אתכם. צבע מלא, עם הרקע שמאפיין את המיתוג שלכם או שמעביר בפני עצמו את המסר החשוב לכם. בעניין הזה, אין כללים ואין מגבלות.

אם רצויה לכם מחברת עם צבע אחד, נעצב אותה בשלימות בצורה כזאת.

אם רצויה לכם מחברת עם שלל צבעים (וזה עוד אפילו לפני שדיברנו עם עיצוב העטיפה), דפי הפנים יכולים להיות מן הסוג זה. תוכלו לקרוא עוד בנושא במאמר על הדפסת מחברות מעוצבות

 

דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

 

התאמה האישית של הכריכה

כריכת המחברת היא זו שמושכת את עיני המשתמש בנקודת הפתיחה (תרתי משמע). וזה לא רק הצבע של הכריכה אלא גם עובי הכריכה, סוג הנייר, אפשרויות הגימור – נקודת הפתיחה של עיצוב מחברות אישיות.

את סוג הכריכה מומלץ לבחור אחרי שהחלטתם כמה עמודים תכלול המחברת. אם מדובר במחברת יחסית דקה, אפשר לבחור כריכה עם חיבור סיכות, כריכה רכה או קשה, עם ספירלה ועוד. אם המחברת עבה למדי, תוכלו לבחור עיצוב מושקע ומרשים, עם כריכה קשה, עם חיבור דבק חם או ספירלה.

לרוב, כריכת המחברת תהיה צבעונית אך היא לא חייבת להיות צבעונית מדי. נוכל לייעץ לכם ולסייע בבחירה מיטבית, כדי שהסגנון יהיה מרהיב אך לא מקושקש, צבעוני ויפה, אך מבלי ליצור גודש.

אם מדובר במחברות יוקרתיות, נוכל להציע שלל שדרוגים (גימורים): למינציה, שכבת לכה, יצירת הבלטות, הטבעות יוקרתיות צבעים, בגווני זהב, כסף ועוד, לבחירתכם.

דבר נוסף: הכריכה יכולה להיות מבריקה ונוצצת או בגוון מט, עם או בלי למינציה, הכל הכל, כפי שתרצו, שום דבר לא מוכתב מראש או מוגבל באיזו צורה או אופן.

הנחיות כלליות:

  • עיצוב על בסיס מפת צבעים CMYK – להבדיל מRGB המתאים לשימוש כאשר התוצאר מוצר על גבי מסכים. CMYK (ראשי תיבות באנגלית של Cyan (ציאן), Magenta (מג'נטה), Yellow (צהוב) ו-Key, מפתח – בדרך כלל שחור) היא רביעיית צבעי יסוד, שנמצאת בשימוש נפוץ בדפוס. (הרחבה בנושא CMYK)
  • תמונות ואובייקטים – חלק מכלי העיצוב השונים, משתמשים בשיטות שונות על מנת לפתח יעילות כמו הצבת תמונה שבחרתם כקישור לספיריה בה היא נמצאת ולא כתמונה פעילה בעיצוב. אין בעיה לפעול בשיטה זו עד לשלב בו יורדים לדפוס, אז יש צורך בהטמעה של כל האובייקטים בקובץ.
  • פונטים – ישנם אין ספור פונטים שונים בחוץ. מעבר לאוסף הפופולארי והנפוץ, קיימית פונטים יעודיים או כאלה שנרכשו עבור משימה או פרויקט. מאחר ובתי הדפוס לא יכולים להחזיק את כל ספריות הפונטים הקיימים, ועל מנת לשמור על התאמה מוחלטת לעיצוב שלכם,   לפני שמירת הקובץ יש להעביר את הטקסטים ל-OUTLINE (הרבה בנושא Convert To Outline)
  • PDF – קובץ סופי לבית דפוס מוגש אך ורק כ PDF. כל שיטה אחרת היא מתכונת לתואה המכילה תקלות קלות במקרה הטוב, או החרבה של העיצוב והתכנון במקרה הגרוע. PDF אולי הקובץ הכי משמעותי בעולם הדפוס.Portable Document Format  הומצא על ידי חברת Adobe וכיום מפותח על ידי ארגון התקינה הבינלאומי. מטרת הפורמט היא הצגה מדויקת של מסמכים ושאר תוכן ללא תלות בפלטפורמה. כמו כן, התפישה מאחורי פורמט ה־PDF היא של "דף וירטואלי" כך שמה שמוצג על המסך יתקבל בהדפסה בדיוק רב, שלא כפי שבמקרים רבים, בעיקר ב־HTML, בהם ישנן גרסאות נפרדות לתצוגה ולהדפסה. (הרחבה בנושא PDF)

* הערה חשובה: לקחת תמונה ולהמיר אותה ל PDF לא נותן כלום. כלומר חייבים ליחיצא את הקובץ המעוצב ל PDF על מנת להבטיח תוצאה טובה. כמו כן לא להתשמש בתמונות אשר נדדו אליכם בוואצאפ וכדומה מאחר וכלים אלו מעבדים ומקטינים את איכות התמונה באופן משמעותי אשר פוגם באיכות ההדפסה

 

כללי אצבע נוספים:

טקסטים

שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר

קווים

קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר

תמונות

רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר

בלידים ושוליים

כל בית דפוס פועל על פי הנחיות המאתימות לו. במקרה של ייצור מחברות מעוצבות, אלו ההנחיות שישאירו אתכם ב Safe Side.

בליד – הוא הרווח החוצה מהעיצוב

שול/שוליים – הוא הרווח פנימה מקצה החומר/הנייר אל ההדפסה בפועל

בעיצוב מחברות, נקפיד על בליד של 2 ס"מ, ועל שוליים של 1.5 ס"מ. שימו לב כאשר מדובר במחברת עם ספירלה, יש להגדיל את השול בפאה של הספירלה ל 2-2.5 ס"מ.

מידות נייר

מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

 

הטיפ החשוב ביותר:

תבחנו את העיצוב שלכם תמיד כאשר אתם צופים ב PDF ולא בממשק העיצוב. אם יש לכם אפשרות להדפיס (אפילו בשחור לבן) את העיצוב, עדיף.

אפילו הגודל – בהתאמה אישית

מחברות מעוצבות אישית אינן מוצר מדף. לא בצבעים, לא בצורה, לא במידות ולא בגודל. אפילו מחברת בעיצוב סטנדרטי מבחינת מספר הדפים יכולה לקבל כל גודל שרק יעלה על דעתכם. גדול מחברת סטנדרטית, הכי מקובלת ומבוקשת עומד על 5A, אולם למעשה, זו רק אפשרות אחת מיני רבות. אנו יכולים לעצב עבורכם מחברות הרבה יותר קטנות או הרבה יותר גדולות.

רוצים להבין איך בנויות מידות הנייר והמחברות ? כנסו וקראו על מידות נייר להדפסה

דפים ארוכים וצרים או רחבים, מה שיהיה נוח לכם ולמשתמשים. את חיבור המחברת, הדפים והכריכה תוכלו לבחור לאורך או לרוחב.

אנו מסוגלים ליצור כל פתרון שרק יתאים לכם: מחברת שנפתחת מימין לשמאל, פתיחה משמאל לימין, מלמעלה למטה. המשיכו עם עיצוב המחברות האישיות שלכם…

עיצוב מחברות אישיות, זה יקר?

אנו ערוכים לקבל המזמנות בכל סדר גודל, כמות קטנה או גדולה של מחברות מעוצבות. מכיוון שאנו מתמים בעיצוב מחברות, אנו יכולים להציע מחיר תחרותי ומשתלם במיוחד. בכמויות גדולות, המחיר ליחידה הולך ויורד אך גם בהזדמנות יחסית קטנות, יחס עלות מול תועלת מתאים לכל כיס. במיוחד הדבר נכון כאשר מביאים בחשבון שלמחברות ישנו ערך מתמשך בפרסום, מיתוג, קידום מכירות או תדמית.

מחברות המעוצבות בהתאם להגדרות שלכם מציגות את הארגון שלכם, את החברה שלכם ואתכם על הצד הטוב ביותר.

השימוש במחברות איננו חד פעמי. לעומת כרטיסי ביקור או פלאיירים שמחלקים ומי שמקבל אותם עלול לשכוח בקלות מקיומם, המחברת הינה אביזר שימושי ורצוי למשתמש.

המקבל נוטה להשתמש בה לאורך זמן כך שהמיתוג מביא לחשיפה איכותית וטובה. צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר טובה, שתמחיש עד כמה עיצוב ומיתוג מחברת עבורכם יהיה משתלם וכדאי.

האם ניתן לתכנן עיצוב של מחברת בהתאם לתקציב שלנו

יש לכם תקציב מסוים שהמנכ"ל הגדיר עבור הזמנת מחברות מעוצבות?

כמנהלי רכש אתם רוצים לקבל טיפים שיעזרו להפוך את עלות ההזמנה למשתלמת באופן מיוחד? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונרתום את הניסיון שלנו בכל דרך אפשרית.

ככלל, כל אלמנט ישפיע על עלות המחברת הסופית:

  • גודל המחברת, שיכול להיות סטנדרטי או לא סטנדרטי.
  • סוג הכריכה, קשה או רכה (כריכה רכה נחשבת לחסכונית יותר, אך פחות יוקרתית למראה).
  • חיבור הדפים, בסיכות, דבק חם, ספירלה וכו'.
  • שירותי עיצוב גרפי, ניתן לשלוח לנו עיצוב מוגדר מראש או להיעזר בשירותי הסטודיו שלנו, בעיצוב מקצועי ומוקפד.
  • מספר דפים ועובי הדף, דפים עבים במיוחד או עמודי כרומו נחשבים יוקרתיים יותר ומחירם בהתאם.

זקוקים למחברות מעוצבות לחלוקה לעובדים, חלוקה בכנסים, למיתוג החברה או לכל מטרה אחרת?

נשמח לתפור לכם הצעה מותאמת, במחיר אפשר, שירות יעיל ויחס אישי.

מידע נוסף גם בקישורים הבאים: מחברת ספירלה מעוצבת, מחברת ספירלה קשיחה, מחברת כריכה דבק, מחברות פרימיום, מחברות ספירלה,

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות,

אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן