הנחיות לעיצוב מחברות

הטיפ החשוב ביותר: תבחנו את העיצוב שלכם תמיד כאשר אתם צופים ב PDF ולא בממשק העיצוב. אם יש לכם אפשרות להדפיס (אפילו בשחור לבן) את העיצוב, עדיף. 

כשמורידים עיצוב להדפסה מקצועית, קיימים דגשים חשובים עליהם צריך להקפיד על מנת להשיג תוצאות מיטביות.

עיצוב מחברות  אישיות

עיצוב מחברות אישיות ובכלל מחברות מעוצבות, לצרכים עסקיים ולמטרת מיתוג, עבור העובדים, כמתנה ללקוחות נבחרים ולכל מטרה אחרת, עיצוב מחברות אישיות הוא יופי של פתרון. על מנת שתוכלו לקבל טעימה ממגוון האפשרויות וכדי להבין עד כמה גמיש הוא העיצוב העומד לרשותכם, עיינו בדגשים שריכזנו עבורכם. להצעת מחיר משתלמת ותפירת פתרונות במידה, בצורה וכמות התאימה, פנו אלינו ונשמח לעזור.

האם עיצוב מחברות אישיות מתייחס רק לכריכה ?

עיצוב מחברות אישיות מתאים לכל מיני ארגונים, מוסדות, גופים וחברות, לאו דווקא מהגדולות ביותר שיש.

ביכולתנו לקבל הזמנות מ-100 יחידות ומעלה, ככל שרק תרצו. אך מלבד הכמות שכאמור גמישה ביותר (וגם זמני ההספקה מעולים), תרצו וודאי לדעת האם העיצוב שאתם יכולים לבחור כרצונכם, מתייחס רך ורק לכריכה של המחברת.

אין ספק שעיצוב הכריכה הוא הדבר החשוב ביותר כדי להשיג אפקט ראשוני מושקע וחיובי, אולם ביכולתנו להציע לכם להתאם את העיצוב באופן הוליסטי ומושלם, גם מבפנים וגם מבחוץ.

תוכלו להחליט אילו צבעים ואילו עיצובים יודפסו על הכריכה ואילו דוגמאות, סגנונות ואפילו צבעים, יתנוססו מבפנים, בפני כל מי שידפדף או ישתמש במחברות שתזמינו.

אילו אפשרויות עיצוב יכולות להתאים לדפי הפנים של המחברת שלכם ?

מרגע שפותחים את המחברת המעוצבת שלכם, יתגלה עולם של עיצוב, גמיש וברמה גבוהה ביותר.

אפשר לומר שכמעט כל עיצוב שתרצו לקבל עבור דפי הפנים – יהיה אפשרי. אם נתייחס לעיצובים המקובלים, הרי שהדפים כוללים הדפסה של שורות או משבצות, כקווי עזר לצורך כתיבה, הכנת שרטוטים, שרבוט הערות בידי המשתמש.

אבל אין שום סיבה שתישארו רק בשדות העיצוב המוכרים. אפשר להחליט שדפי הפנים יהיו חלקים לחלוטין, עם נקודות, עם קווים מפותלים, עם שרטוטים מסוימים, תדפיסי לוגו, שמות של מותגים,

דוגמאות של מוצרים שאתם מפיצים או מייצרים. כל מרכיב של עמוד פנימי, עמוד זוגי או אי זוגי או כל מה שתבחרו, יכול ללבוש צורה וצבע כיד הדמיון או כמיטב התכנון שלכם. אתם בהחלט מוזמנים לבקש ככל אשר תרצו או להיעזר בייעוץ מאיש הצוות שלנו שיעמוד לרשותכם.

הניסיון שלנו מאפשר להפיק את המחברות בעיצובים מקובלים, מיוחדים, מעניינים או מפתיעים.

מחברות
מחברות

עד כמה דפי הפנים יכולים או צריכים להיות צבעוניים

הצבעוניות גם היא יכולה ללבוש את הצורות הכי נכונות עבורכם, ללא סייגים, ללא פשרות. אצלנו, הגמישות בעיצוב דפי הפנים של המחברת המעוצבת האישית שלכם איננה מסתיימת בהדפסי קווים, נקודות, פיתולים, דוגמאות, לוגו או מוטיבים עסקיים.

נוכל להוסיף בדפי הפנים השונים את פרטי אתר האינטרנט שלכם, את כתובת החברה, דגשים שיווקיים וכל דבר אחר, אך זה לא הכל. תוכלו להחליט עד כמה צבעונית תהיה המחברת, כשמאוד יעזור לראות את המחברת מתוך עיניו של המשתמש שיכול להיות עובד, מנהל, טכנאי, יועץ שירות, לקוח, מבקר בכנס עסקי וכדומה.

זה פשוט: ניתן לבחור כל צבע שתרצו, גוון אחד או שילובים של כל צבע שישיג את האפקט המעניין אתכם. צבע מלא, עם הרקע שמאפיין את המיתוג שלכם או שמעביר בפני עצמו את המסר החשוב לכם. בעניין הזה, אין כללים ואין מגבלות.

אם רצויה לכם מחברת עם צבע אחד, נעצב אותה בשלימות בצורה כזאת.

אם רצויה לכם מחברת עם שלל צבעים (וזה עוד אפילו לפני שדיברנו עם עיצוב העטיפה), דפי הפנים יכולים להיות מן הסוג זה. תוכלו לקרוא עוד בנושא במאמר על הדפסת מחברות מעוצבות

 

דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

 

התאמה האישית של הכריכה

כריכת המחברת היא זו שמושכת את עיני המשתמש בנקודת הפתיחה (תרתי משמע). וזה לא רק הצבע של הכריכה אלא גם עובי הכריכה, סוג הנייר, אפשרויות הגימור – נקודת הפתיחה של עיצוב מחברות אישיות.

את סוג הכריכה מומלץ לבחור אחרי שהחלטתם כמה עמודים תכלול המחברת. אם מדובר במחברת יחסית דקה, אפשר לבחור כריכה עם חיבור סיכות, כריכה רכה או קשה, עם ספירלה ועוד. אם המחברת עבה למדי, תוכלו לבחור עיצוב מושקע ומרשים, עם כריכה קשה, עם חיבור דבק חם או ספירלה.

לרוב, כריכת המחברת תהיה צבעונית אך היא לא חייבת להיות צבעונית מדי. נוכל לייעץ לכם ולסייע בבחירה מיטבית, כדי שהסגנון יהיה מרהיב אך לא מקושקש, צבעוני ויפה, אך מבלי ליצור גודש.

אם מדובר במחברות יוקרתיות, נוכל להציע שלל שדרוגים (גימורים): למינציה, שכבת לכה, יצירת הבלטות, הטבעות יוקרתיות צבעים, בגווני זהב, כסף ועוד, לבחירתכם.

דבר נוסף: הכריכה יכולה להיות מבריקה ונוצצת או בגוון מט, עם או בלי למינציה, הכל הכל, כפי שתרצו, שום דבר לא מוכתב מראש או מוגבל באיזו צורה או אופן.

הנחיות כלליות:

  • עיצוב על בסיס מפת צבעים CMYK – להבדיל מRGB המתאים לשימוש כאשר התוצאר מוצר על גבי מסכים. CMYK (ראשי תיבות באנגלית של Cyan (ציאן), Magenta (מג'נטה), Yellow (צהוב) ו-Key, מפתח – בדרך כלל שחור) היא רביעיית צבעי יסוד, שנמצאת בשימוש נפוץ בדפוס. (הרחבה בנושא CMYK)
  • תמונות ואובייקטים – חלק מכלי העיצוב השונים, משתמשים בשיטות שונות על מנת לפתח יעילות כמו הצבת תמונה שבחרתם כקישור לספיריה בה היא נמצאת ולא כתמונה פעילה בעיצוב. אין בעיה לפעול בשיטה זו עד לשלב בו יורדים לדפוס, אז יש צורך בהטמעה של כל האובייקטים בקובץ.
  • פונטים – ישנם אין ספור פונטים שונים בחוץ. מעבר לאוסף הפופולארי והנפוץ, קיימית פונטים יעודיים או כאלה שנרכשו עבור משימה או פרויקט. מאחר ובתי הדפוס לא יכולים להחזיק את כל ספריות הפונטים הקיימים, ועל מנת לשמור על התאמה מוחלטת לעיצוב שלכם,   לפני שמירת הקובץ יש להעביר את הטקסטים ל-OUTLINE (הרבה בנושא Convert To Outline)
  • PDF – קובץ סופי לבית דפוס מוגש אך ורק כ PDF. כל שיטה אחרת היא מתכונת לתואה המכילה תקלות קלות במקרה הטוב, או החרבה של העיצוב והתכנון במקרה הגרוע. PDF אולי הקובץ הכי משמעותי בעולם הדפוס.Portable Document Format  הומצא על ידי חברת Adobe וכיום מפותח על ידי ארגון התקינה הבינלאומי. מטרת הפורמט היא הצגה מדויקת של מסמכים ושאר תוכן ללא תלות בפלטפורמה. כמו כן, התפישה מאחורי פורמט ה־PDF היא של "דף וירטואלי" כך שמה שמוצג על המסך יתקבל בהדפסה בדיוק רב, שלא כפי שבמקרים רבים, בעיקר ב־HTML, בהם ישנן גרסאות נפרדות לתצוגה ולהדפסה. (הרחבה בנושא PDF)

* הערה חשובה: לקחת תמונה ולהמיר אותה ל PDF לא נותן כלום. כלומר חייבים ליחיצא את הקובץ המעוצב ל PDF על מנת להבטיח תוצאה טובה. כמו כן לא להתשמש בתמונות אשר נדדו אליכם בוואצאפ וכדומה מאחר וכלים אלו מעבדים ומקטינים את איכות התמונה באופן משמעותי אשר פוגם באיכות ההדפסה

 

כללי אצבע נוספים:

טקסטים

שימו לב שגודל הפונט הוא 8pt או גדול יותר

 

קווים

קווים חדים צריכים להיות בעובי 0.5pt או יותר

 

תמונות

רצוי קובץ PDF וקטורי עם תמונות ברזולוציה 300dpi או גבוהה יותר

 

בלידים ושוליים

כל בית דפוס פועל על פי הנחיות המאתימות לו. במקרה של ייצור מחברות מעוצבות, אלו ההנחיות שישאירו אתכם ב Safe Side.

בליד – הוא הרווח החוצה מהעיצוב

שול/שוליים – הוא הרווח פנימה מקצה החומר/הנייר אל ההדפסה בפועל

בעיצוב מחברות, נקפיד על בליד של 2 ס"מ, ועל שוליים של 1.5 ס"מ. שימו לב כאשר מדובר במחברת עם ספירלה, יש להגדיל את השול בפאה של הספירלה ל 2-2.5 ס"מ.

מידות נייר

מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

 

הטיפ החשוב ביותר:

תבחנו את העיצוב שלכם תמיד כאשר אתם צופים ב PDF ולא בממשק העיצוב. אם יש לכם אפשרות להדפיס (אפילו בשחור לבן) את העיצוב, עדיף.

אפילו הגודל – בהתאמה אישית

מחברות מעוצבות אישית אינן מוצר מדף. לא בצבעים, לא בצורה, לא במידות ולא בגודל. אפילו מחברת בעיצוב סטנדרטי מבחינת מספר הדפים יכולה לקבל כל גודל שרק יעלה על דעתכם. גדול מחברת סטנדרטית, הכי מקובלת ומבוקשת עומד על 5A, אולם למעשה, זו רק אפשרות אחת מיני רבות. אנו יכולים לעצב עבורכם מחברות הרבה יותר קטנות או הרבה יותר גדולות.

רוצים להבין איך בנויות מידות הנייר והמחברות ? כנסו וקראו על מידות נייר להדפסה

דפים ארוכים וצרים או רחבים, מה שיהיה נוח לכם ולמשתמשים. את חיבור המחברת, הדפים והכריכה תוכלו לבחור לאורך או לרוחב.

אנו מסוגלים ליצור כל פתרון שרק יתאים לכם: מחברת שנפתחת מימין לשמאל, פתיחה משמאל לימין, מלמעלה למטה. המשיכו עם עיצוב המחברות האישיות שלכם…

עיצוב מחברות אישיות, זה יקר?

אנו ערוכים לקבל המזמנות בכל סדר גודל, כמות קטנה או גדולה של מחברות מעוצבות. מכיוון שאנו מתמים בעיצוב מחברות, אנו יכולים להציע מחיר תחרותי ומשתלם במיוחד. בכמויות גדולות, המחיר ליחידה הולך ויורד אך גם בהזדמנות יחסית קטנות, יחס עלות מול תועלת מתאים לכל כיס. במיוחד הדבר נכון כאשר מביאים בחשבון שלמחברות ישנו ערך מתמשך בפרסום, מיתוג, קידום מכירות או תדמית.

מחברות המעוצבות בהתאם להגדרות שלכם מציגות את הארגון שלכם, את החברה שלכם ואתכם על הצד הטוב ביותר.

השימוש במחברות איננו חד פעמי. לעומת כרטיסי ביקור או פלאיירים שמחלקים ומי שמקבל אותם עלול לשכוח בקלות מקיומם, המחברת הינה אביזר שימושי ורצוי למשתמש.

המקבל נוטה להשתמש בה לאורך זמן כך שהמיתוג מביא לחשיפה איכותית וטובה. צרו איתנו קשר וקבלו הצעת מחיר טובה, שתמחיש עד כמה עיצוב ומיתוג מחברת עבורכם יהיה משתלם וכדאי.

האם ניתן לתכנן עיצוב של מחברת בהתאם לתקציב שלנו

יש לכם תקציב מסוים שהמנכ"ל הגדיר עבור הזמנת מחברות מעוצבות?

כמנהלי רכש אתם רוצים לקבל טיפים שיעזרו להפוך את עלות ההזמנה למשתלמת באופן מיוחד? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ונרתום את הניסיון שלנו בכל דרך אפשרית.

ככלל, כל אלמנט ישפיע על עלות המחברת הסופית:

  • גודל המחברת, שיכול להיות סטנדרטי או לא סטנדרטי.
  • סוג הכריכה, קשה או רכה (כריכה רכה נחשבת לחסכונית יותר, אך פחות יוקרתית למראה).
  • חיבור הדפים, בסיכות, דבק חם, ספירלה וכו'.
  • שירותי עיצוב גרפי, ניתן לשלוח לנו עיצוב מוגדר מראש או להיעזר בשירותי הסטודיו שלנו, בעיצוב מקצועי ומוקפד.
  • מספר דפים ועובי הדף, דפים עבים במיוחד או עמודי כרומו נחשבים יוקרתיים יותר ומחירם בהתאם.

זקוקים למחברות מעוצבות לחלוקה לעובדים, חלוקה בכנסים, למיתוג החברה או לכל מטרה אחרת?

נשמח לתפור לכם הצעה מותאמת, במחיר אפשר, שירות יעיל ויחס אישי.

סיכום נקודות: הנחיות לעיצוב מחברות

מחברת ספירלה

מחברות ספירלה

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת כריכה קשה

מחברת כריכה קשה

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת פרימיום

מחברות פרימיום

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכת סיכות

מחברת כריכת סיכות

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברת כריכה דבק

מחברת כריכה דבק

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה כריכה רכה

מחברות ספירלה כריכה רכה

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

שיתוף ב email
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

FAQs: שאלות נפוצות למחברות מעוצבות

מספר שאלות ותשובות שעולות באופן תדיר על ידי הלקוחות והגולשים. 
ניסינו לרכז את המענה באופן פשוט ככל האפשר. יחד עם זאת, במידה ולא ענינו על שאלה או שקיים עניין אחר, אל תהססו לפנות אלינו – אנחנו כאן לשירותכם !

הבחירה בכריכה קשה הפך מקובל יותר בשנים האחרונות – סוג של סטנדרט. מחברת כריכה קשה נתפסת יוקרתית יותר ונשמרת לאורך זמן רב יותר. השלד הקשה של המחברת משפיע באופן משמעותי על הגימור המלוטש לאורך זמן של המחברת.

ספירלה הוא פתרון שימושי ונוח למבנה הכריכה והשימוש במחברת הממותגת שלנו. הוא מאפשר כתיבה ושימוש על משטח שטח לחלוטין. מהנסיון שלנו, המשתמשים בישראל אוהבים מאד מחברות ספירלה וזו הבחירה המועדפת עליהם

עיצוב גרפי פועל על פי מחירון שעתי הכולל את מורכבות העיצוב הנדרש – 80-120 ₪ לשעת עיצוב (לפני מע"מ). נשמח לעמוד לרשותכם עם סטודיו גרפי מצוין

מחברות מעוצבות מגיעות במידות שונות ומגוונות.  מקובל ונפוץ לייצר מחברות ממותגות ומעוצבות במידות (148*210)A4(297*210), A5. נכון לבחור את מידת המחברת בהתאם לשימוש. לידיעתכם המחברת המבוקשת ביותר בישראל הינה מחברת בגודל A5

ניתן לקבל גימור למינציה מבריק או מט, כמו כן, גימורים יחודיים יותר כמו למינציה משי (תחושת בד).כמו כן, ניתן לקבל מימד יוקרתי נוסף על ידי שימוש ב-UV סלקטיבי מובלט והטבעות כסף או זהב, המשתלבים בעיצוב הגרפי של כריכת המחברת הממותגת

החלק היומיומי והשימוש של המחברת הוא חלקה הפנימי. כאשר מייצרים מחברות מעוצבות ממותגות, ניתן לעצב את דפי המחברת על פי בחירתכם. לרוב על מנת לשמור על רף מחירון סביר, משתמשים בהדפס צבע אחד בפנים המחברת ומשיגים יחוד על ידי עיצוב אפקטיבי. לדוגמא דפי מחברת הממוקדים למשימות TO-DO או דפי מחברות למנהלים אשר יכולים לסכם נקודות במהלך פגישות או ישיבות ועוד ועוד

האמת שזו לגמרי בחירת של נוחות שימוש. מחברת מעוצבת עם פתיחה הצידה, נחשבת קלאסית יותר ומחברת עם פתיחה עליונה נחשבת מחברת לאנשי ביצוע

האמת שאלה קשה. המחיר של מחברת מושפע מהאיפיון שלה (מידה, כמות דפים, גימורים), וכמובן כמות המחברות בהזמנה. ככל שהכמות גדולה יותר, המחיר ליחידה יורד על רף מסוים. שאלו את נציג השירות

הצעת מחיר מהירה: מלאו את הפרטים מטה, ואנו נשוב אליכם בהקדם

אנו פועלים על מנת להביא עבורכם את המוצר איכותי במחיר אטרקטיבי ככל הניתן ומעל הכל עם שירות אישי ומקצועי.

אנו מקפידים על בחירת חומרי גלם מובילים ומשתדלים לפעול עם ספקים מקומיים כחול/לבן ככל האפשר .

מקבוצת:

גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים | Get Print ⭐⭐⭐⭐⭐

שירותי דפוס והפקות דפוס המותאמים למגזר העסקי והמוסדי. שירות מוכוון משולש מנצח של איכות+שירות+מחיר

אנו רואים בערך השירות דגל המוביל את המערך כולו ובהבנה הבסיסית של בניית מערכות יחדים ארוכות טווח עם קהל לקוחותינו

גט פרינט | Get Print שירות דפוס מיתוג ושילוט לעסקים על פי תפיסת P2B – Print To Business 

תפריט מהיר:

כל הזכויות שמורות לגט פרינט | שירותי דפוס לעסקים Get Print | מקבוצת Virtual Partner