אחד ממוצרי הצריכה היום, יומיים הן מחברות מעוצבות שנראות מרשימות והחשוב הוא שהן שימושיות.ישנם מנהלים שמשתמשים במחברות מעוצבות לניהול משימות ואם מדובר על מחברת ספיראלה מעוצבת תוכלו גם לדאוג, כי מי שאתם מעוניינים שיקבל מכם מחברת מעוצבת תבקשו כי כיוון פתיחה מחברות מעוצבות, יתאים למי שמשתמש בה. למשל אם הוא כותב בשפה העברית הפתיחה תהיה מימין ואילו אם אותו מנהל עוסק מול חברות זרות או שהוא דובר אנגלית הכיוון של המחברת יהיה מצד שמאל.

תוכן מהיר: כיוון פתיחה מחברות

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

כאשר אתם מעוניינים לעצב מחברות או למתג אותן, יש לשאול שתי שאלות חשובות כמו למשל:" מי ישתמש בה?" או "לאיזו מטרה מיועדת מחברת זו?" גם סוכני מכירות, ישמחו לקבל מחברת מעוצבת, אשר תסייע להם לנהל רשומות.

לרוב דפי הפנים של המחברת המעוצבת, מכילים את לוגו החברה. המחברת מרשימה ומעוצבת באופן נוח. למשל, ניתן יהיה לתלוש ממנה דפים, כאשר הסתיימו המשימות, מה שישליט סגר במחברת של הסוכן, או המנהל.

 הדפסה חד צדדית או הדפסה דו צדדית במחברת מעוצבת

ישנם כאלה שיבחרו להדפיס משני צדי הדף, או כאלה שיעדיפו הדפסה חד צדדית. אפשר להדפיס בצבע אחד או בשני צבעים. יש לעצב נכון את הכריכה של המחברת המעוצבת יש להטמיע את הלוגו על הכריכה ולשים לב לגבי כיוון פתיחה מחברות מעוצבות.תוכלו להזמין באמצעות הזמנה אישית, את המידה של המחברת, את הכריכה והמבנה שלה, עמודי הפנים שלה ועיצובם. התחושה של יצירתיות דווקא תמצא חן בעיניכם ותחת ידיכם, תוכלו להוציא מחברת יפהפייה ומעוצבת בטוב טעם שאותה תוכלו לתת לאנשים חשובים לכם.

דפי הפנים של מחברות מעוצבות, כוללים את הלוגו של בית העסק שלכם ואפשר לשלב עוד אלמנטים כמו קו עליון, תאריך, פרטים על העסק ועוד. תוכלו לבקש סגירה בעברית או סגירה אמריקאית למי שכותב באנגלית.הרבה מבעלי העסקים בארץ, חושבים על דרכי פרסום זולות אך יצירתיות ולכן, מחברת מעוצבת או ממותגת, יכולה להיות רעיון מאוד מוצלח ושימושי.

אנו ממליצים על מחברת ספירלה כריכה קשה, מעוצבת ואיכותית

לבחור נכון מחברת מעוצבת – ככה תשיגו את התועלת המרבית

תוכלו להפיק את המקסימום של התועלת העסקית של מחברות מעוצבות. תוכלו להבליט את פרטי בית העסק שלכם על הכריכה של המחברת. אין מדובר על עבודה קשה, כי אם הרבה יצירתיות. תוכלו להתייעץ עם מעצב גרפי שיוכל לתת לכם טיפים שיגרמו למחברת שלכם להיות מרשימה ביופייה. ניתן למשל להזמין דפי פנים בעלי קצוות מעוגלים, מה שיגרום למחברת להיראות יותר אלגנטית.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן