ספירלה (נקראת גם שבלול, או עקומה חלזונית) היא קו עקום שיוצא מנקודה ומתרחק ממנה תוך כדי שהוא מסתובב סביבה. כאשר מייצרים מחברות ספירלה, הכוונה לכריכה אשר מחוברת באמצעות לולאות מתכתיות (לרוב) אשר מיצרות ציר פתיחה עבור מהחברת כמו גם איגוד הדפים והכריכה למוצר שלם.

תוכן מהיר: ספירלה

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

מחברות הם פריט שימושי שמלווה רבים מאתנו במהלך היום. זה לא במקום המחשב ולא במקום הנייד, כי למחברת יש מקום משל עצמה והיא נחוצה לרבים מאתנו. במיוחד נחוצה מחברת ספירלה למי שמרבה לכתוב ולהיעזר בכלי כתיבה לצורכי לימודים, עבודה וכן הלאה. מחברת יכולה ללוות אותנו לכל מקום בו נרצה לרשום דברים. זה יכול להיות לבית הספר, לקורסים, לאספת צוות וכן הלאה.

יש בנמצא סוגים שונים של מחברות. גדולות וקטנות, דקות ועבות, חלקות ועם שורות, עם כריכת קרטון וכריכת מפל. ויש גם מחברות מעוצבות ומחברות ספירלה. יש גם שילוב מדהים של מחברות מעוצבות עם ספירלה. תוצר מושלם שנועד לספק למשתמשים חוויה מיוחדת ומהנה במיוחד.

אז מהי בעצם מחברת ספירלה?

מחברת ספירלה הינה מחברת אשר דפיה אגודים זה לזה עם ספירלה. הדפים כולם מחוררים בצורה אחידה והספירלה מושחלת בתוכם וכך נוצרת לה המחברת.

מה שמיוחד במחברות אלו הוא העובדה שהדפדוף נוח וקל יותר מבכל מחברת אחרת. בנוסף הספירלה מאגדת את הדפים כולם בצורה חזקה וטובה יותר. כך יש פחות סיכויים לדפים נושרים שמתנתקים מהמחברת.

אין להשוות שימוש במחברת ספירלה לשימוש בכל מחברת אחרת. המחברת יציבה ועמידה יותר, היא גם נראית רצינית יותר.

ספירלה-מחברות-מעוצבות
ספירלה-מחברות-מעוצבות

כתיבה במחברת – בנוחות מקסימלית

כאשר כותבים במחברת חשוב שהכתיבה עצמה תהיה נוחה ככל האפשר. זאת כדי שנוכל לכתוב בכיף ולזרום עם המילים. מחברת ספירלה מאפשרת כתיבה בנוחות מקסימלית. היתרון הגדול של הספירלה הוא האפשרות לפתוח את המחברת לגמרי ולהשאיר את הדף הראשון עליו אנחנו כותבים בראש הדפים. יתר הדפים לא מתקמטים וגם הכריכה עצמה נשמרת חלקה ויציבה למרות הפתיחה והסגירה. הכתיבה במחברת ספירלה נחשבת לנוחה מאוד, מה שמאפשר גם לכתוב וגם ליהנות ממחברת חלקה במצב נהדר לאורך זמן של שימוש.

מחברות מעוצבות בהזמנה אישית

כיום רבים בוחרים לעצב לעצמם מוצרים בהתאמה אישית. ההתאמה האישית מאפשרת לנו לעצב את המוצרים בדיוק כמו שנעים לנו בעיניים ומוצא חן בעינינו. האופציה הזו מתאימה למוסדות, לבתי ספר, לחברות גדולות ולנותני שירות.

כל אחד יכול להזמין את המחברות שמתאימות לו לפי הסגנון והמטרה. בין היתר נתייחס לצבעים האהובים והמתאימים, ללוגו, למסר שהמחברת צריכה להביע ועוד. בסופו של דבר מחברת כזו יכולה להיות מוצר מעולה ואיכותי שעונה על הצורך ומאפשר לנו שימוש מותאם אישית לנו.

במהלך תכנון המחברת תוכלו לבחור בין מחברת ספירלה כריכה רכה לבין מחברת ספירלה כריכה קשה ואפשרויות עיצוב נוספות

מחברות-מעוצבות
מחברות-מעוצבות

עיצוב מותאם אישי – בהתאם למטרה

ניתן לעצב מחברות ספירלה לפי המטרה הרצויה. חברות, ארגונים, מוסדות או עסקים יכולים להדפיס כמות מסוימת של מחברות מעוצבות בסגנון אחיד. כך יש לכל המשתמשים מחברת מעוצבת שמכילה על גביה את הלוגו.

ניתן גם לשלב על כל דף של המחברת אמירה ועיצוב מיוחדים. התוצאה? מחברת מותאמת אישית אשר תוכננה ועוצבה בדיוק לפי הצורך והשימוש שלכם. מחברת כזו עתידה לשרת כל אחד מהמשתמשים לשביעות רצונו. במחברת כותבים, עורכים רשימות, מסמנים, מסכמים ומבצעים עוד פעולות רבות אחרות באופן יומיומי.

כל זאת מבלי שדיברנו על מידות של מחברות מעוצבות. כמובן הנפוצה ביותר היא מחברת A5, אחריה מחברת בגודל A4 ולאחר מכן מידות בהתאמה אישית אחרת.

מה צריך לזכור כשמזמינים מחברות ספירלה?

יש כמה דברים שצריך לזכור כשמזמינים מחברת מותאמת אישית. ראשית צריך לבדוק אילו אפשרויות קיימות ומהי הכמות המינימלית שניתן להזמין. שנית צריך לחשוב מה אנו רוצים להפיק ואיזו מחברת תוכל להיות שימושית עבורנו.

בנוסף יש לדייק היטב את העיצוב ולבחור את הצבעים ואת העיצובים שמשרתים אותנו ומוצאים חן בעינינו. נבחר בית דפוס מקצועי ואמין לשם הזמנת העבודה, ונקבל לידינו עם תוך תהליך ההדפסה מחברות מעוצבות ומוכנות לכתיבה. אכן, תוצאה נהדרת שמגשימה את הציפיות שלנו!

אנו ממליצים לפנות אל בית הדפוס ולבקש הנחיות גרפיות וטכניות לעיצוב:  פריסה, בלידים, שוליים, מבנה קבצים ועמודים וכדומה. תוכלו לקרוא עוד בנושא בהנחיות לעיצוב מחברות

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן