מחברות ממותגות,יכולות להיות מתנה שימושית מאוד אם לבעל עסק שאתם עובדים מולו, מתנות לעובדים וכן, בעת  וכנסים  לשיווק החברה שלכם.ניתן להזמין מידות מחברות שונות כגון 5A,4A,6A,5B. את העיצוב ניתן לשלוח לחברה שממתגת מחברות, כך שתוכלו גם להעניק מתנה חיונית וגם למתג את החברה שבבעלותכם. למעשה, אפשרויות המיתוג הן בלתי מובלות וניתן לבצע הדפסת עמודי פנים בשחור לבן או כל צבע שיתאים לכם וכמובן, את לוגו החברה ופרטיה. בדרך זו, קשה יהיה לפספס אתכם. אפשר לתת לכל לקוח מחברת ממותגת בעיצובים מרהיבים, כאשר על הכריכה יהיה הלוגו של בית העסק שלכם.

תוכן מהיר: מידות של מחברות מעוצבות

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

מי שאוהב מחברות ספירלה, יוכל למצוא מחברת ממותגת שמעניקה את המענה הטוב ביותר למי שמחפש נוחות בכתיבה. אין הגבלה בכמויות, כאשר חברה מסוימת, מעוניינת להנפיק כמות קטנה יותר של מחברות ממותגות. למשל לפני ימי עיון, אפשר להנפיק כמות מדויקת של מחברות ממותגות, אשר תתאים למספר המשתתפים. זוהי למעשה השקעה קטנה עם משמעות גדולה לכל מי שיקבל מחברת שהיא ממותגת.

בדרך כלל אחד השלבים הראשונים כשיוצאים לביצוע עבודות דפוס, הוא בחירה או החלטה על גודל הנייר של התוצר הסופי (כתוצאה מהחלטת גודל המוצר הסופים, יבצע בית הדפוס חישוב פריסה, בחירת שיטת הדפוס וסוג המיכון). מאחר ורוב האנשים לא מכירים את מידות הנייר באופן יומיומי, ההשוואה הטרוויאלית היא לדף בגודל A4 שהוא דף המדפסת המוכר והנפוץ. המידה של דף A4 היא 297 – 210 מ"מ, כלומר גובה 29.7 ס"מ ורוחב של 21 ס"מ.

גודל המחברות המעוצבות שלכם

ניתן לעצב מחברות מעוצבות בכל גודל לפי דרישה. יש שמעדיפים להזמין מחברות סטנדרטיות, שעלותן די זולה, ואילו אחרים מעדיפים לעצב מחברת בגודל מיוחד.

הדפסת מחברות ממותגות פופולריות ביותר הן בגודל A4, A5 או A6. אם אתם מעונינים להרחיב על מידות נייר לחצו כאן

מחברות מעוצבות בגודל A5

היא המחברת הנפוצה ביותר בשימוש. כפריט שניתן לשאת לכל מקום, גם בתיק הצד, היא נחשבת למאוד פרקטית, ומתאימה לשימוש במשרד, בבית ובכל מקום, ופופולרית במיוחד כמוצר קד"מ.

מחברות מעוצבות בגודל A4

לעומת זאת, היא מחברת גדולה יותר, שלא תמיד נוח לשאת. לכן היא משמשת בעלי תפקידים שונים ומנהלים במשרד או בעת פגישות ונפוץ לראותה גם בדלפקי קבלה ומשרדים שונים.

מחברות מעוצבות בגודל A6

או פנקסי כיס הם בין המוצרים הנפוצים ביותר עבור סוכני שטח, כיוון שהם מאפשרים לתעד אינפורמציה ומידע תוך כדי תנועה בשטח לצורך עדכון ומעקב.

 

מידות אמריקאיות/ בינלאומיות

 

מידת נייר

A0

1189 – 841 מ"מ

A1

841 – 594 מ"מ

A2

594 – 420 מ"מ

A3

420 – 297 מ"מ

 

A4

גודל נייר מדפסת ביתית

297 – 210 מ"מ

 

A5

גודל מחברת ספירלה הנפוץ ביותר

210 – 148 מ"מ

A6

148 – 105 מ"מ

A7

105 – 74 מ"מ

A8

 74 – 52 מ"מ

A9

 52 – 37 מ"מ

A10

 37 – 26 מ"מ

 גיליון

  1000 – 700 מ"מ

 חצי גיליון

 700 – 500 מ"מ

 רבע גיליון

 500 – 350 מ"מ

 שמינית גיליון

 350 – 250 מ"מ

 תשיעית גיליון

 330 – 230 מ"מ

 פוליו

 330 – 210 מ"מ

מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

 להכניס סדר למשימות באמצעות מחברת ממותגת

ישנם אנשים שאינם מסתפקים בכל מיני אפליקציות של תזכורות לפגישות עסקיות. זו הסיבה כי הם יעדיפו מחברות מעוצבות ואפילו ממותגות. ניתן יהיה לכתוב משימות שונות והן ילוו את בעליהן במשך כל שעות עבודתו. כל בעל עסק ישמח לקבל מחברת עם מיתוג מושלם אשר תענה לצרכיו השונים. אפשר למצוא את כל מידות מחברות, כאשר חברות מיתוג יזמינו את הגודל המתאים של המחברות. שימוש עם מחברת זו, יגדיל את החשיפה לעסק שלכם  זוהי מחוה נהדרת אם בחגים, כנסים או סתם כאשר אתם מעוניינים להפתיע קולגות שהם חשובים לכם.

 

היופי של מחברות ממותגות שניתן לשלוף מהן בקלות דפים, כאשר משימות מסוימות בוצעו ויש לכתוב את המשימות הבאות. אפשר למצוא מחברות אלה, עם חיתוך צורני, ידית אחיזה ועם כריכה קשה אפילו יוקרתית העשויה מעור. מי שמעוניין במרה יוקרתי יותר, יוכל להבליט אותה באמצעות פויל זהב, כסוף או בברונזה.

בחרו את המיתוג והעיצוב מתאים למחברת ממותגת

היום, תוכלו לראות באתר של חברות מיתוג ופרסום מוצרי קידום מכירות הכוללים גם מחברות ממותגות ומעוצבות. ניתן להזמין כמות שתיראה לכם בהתחלה ואם תיראו שישנה היענות של לקוחות והמחברת התקבלה בהתרשמות טובה של לקוחותיכם, תוכלו להזמין מידות מחברות הרצויות לכם. הגרפיקה חשובה ולכן, בחברות של קידום מכירות, תוכלו להתייעץ עם הגרפיקאים שיראו לכם כל מיני דוגמאות גרפיות מעניינות אשר מהן תוכלו לבחור את הגרפיקה הרצויה לכם.

 

מי שהוא בעל משרד, ישמח לקבל מחברת ממותגת שלבטח תהיה לו שימושית מאוד. גם אתם תשמחו לבקר במשרד של בעל עסק או קולגה כאשר תבחינו מיד על שולחנו את המחברת הממותגת הנמצאת על שולחנו. בעלי עסקים שממתגים את החברה או בית העסק שלהם, אוהבים לתת מתנות. למעשה מחברות ממותגות, נחשבות היום למתנות שימושיות מאוד. השימוש היום, יומי במחברת ממותגת כמובן שיגרום לחשיפה רבה של בית העסק או החברה שנמצאת בבעלותכם.

 

איך אתם אוהבים את הדפים במחברת המעוצבת שלכם ?

דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

 

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן