כיום, ישנם לא מעט אמצעים ומוצרי קידום. חברות ועסקים רבים, מעניקים מתנות ממותגות על מנת לקדם את עצמם. אחד ממוצרי קידום אלו, המהווה מתנה שימושית, היא מחברת ספירלה קשיחה ממותגת. מה היתרונות של מחברת זו, למי מתאימה, וכיצד רוכשים אותה? קדימה, בואו נתחיל.

תוכן מהיר: מחברות ספירלה קשיחות

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

מחברות ספירלה קשיחות – מהן?

מחברת ספירלה היא מחברת אשר מאגדת את דפיה באמצעות השימוש בסליל. מחברות ספירלה מגיעות בכריכות שונות, אך המומלצת ביותר, היא מחברת ספירלה קשיחה. למחברת ספירלה קשיחה, מגוון רחב של יתרונות, מול מתחרותיה, המחברות הרגילות. ראשית, את מחברת הספירלה הקשיחה, ניתן לקחת לכל מקום, ולהכניס לכל תיק, מבלי שזאת תתקמט ותאבד את צורתה.

מלבד יתרונות אלו, מחברת ספירלה קשיחה מאפשרת לכתוב ולשרטט בה, בכל מקום, אודות לכריכה הקשיחה המהווה תחליף לשולחן. כמו כן, ממחברת ספירלה קשיחה, ניתן לתלוש דפים באם ברצונכם להעביר לאחרים דפים, פרטים שכתבתם, או סתם לפנות דפים שאינם רלוונטיים עוד מהמחברת.

ספירלה-מחברות-מעוצבות
ספירלה-מחברות-מעוצבות

 

מחברת ספירלה קשיחה ממותגת

כיום, ישנה חשיבות רבה למיתוג. ראשית, על מנת להפיץ כמה שניתן את החברה או העסק ולהגיע לכמה שיותר לקוחות. שנית, על מנת להקנות לחברה או לעסק מראה רציני, איכותי ומתקדם. בשל שתי סיבות אלה, רבים בוחרים לשווק עצמם דרך מיתוג מוצרים. מוצר ממותג אשר מהווה מוצר שתמיד שימושי, הוא מחברת ממותגת.

מחברת ספירלה קשיחה ממותגת, יכולה לשמש את יושבי המשרד או העסק, וכך יוצרת קו אחיד. כמו כן, מחברת ספירלה קשיחה ממותגת יכולה להוות מתנה שימושית ללקוחות או עובדים, בחלוקה בכנסים, ימי חברה, השתלמויות ועוד.

גדלים של מחברת ספירלה קשיחה

מחברות ספירלה קשיחות ניתן להכין בגדלים ובמידות שונות. ישנם מספר גדלים הפופולאריים.

  • A6 – במחברת בגודל זה, כל עמוד מגיע בגודל של כ- 10.5 ס"מ על כ – 14.8 ס"מ.
  • A5 – במחברת בגודל זה, כל עמוד מגיע בגודל של כ – 14.8 ס"מ על כ – 21 ס"מ. מחברת ספירלה כריכה קשה A5 היא המחברת הפופולארית והנפוצה ביותר.
  • A4 – במחברת בגודל זה, כל עמוד מגיע בגודל של כ – 21 ס"מ על כ- 29.7 ס"מ. מחברת ספירלה כריכה קשה A4 גם היא מידה נפוצה ביותר.
מידות-נייר-A4-A5-A6
מידות-נייר-A4-A5-A6

 

למי מחברת ספירלה קשיחה ממותגת תתאים?

מחברת ספירלה קשיחה מתאימה לכולם. בגדול, המחברת מתאימה לכל מי שצריך אפשרות לכתוב, וכן מיתוג. מחברת ספירלה ממותגת מתאימה לכל בעל עסק, ארגון או חברה. אנשי מקצוע ואנשי שירות רבים ומגוונים, משתמשים במחברת ממותגת.

למעשה מחברת היא כלי ניהולי מהמהדרגה הראשונה. ניהול מכיל עשרות משימות חלקן ברמת ביצוע, חלקן ברמת בקרה. עומק התפקיד ורוחבו מצריך חשיבה מתמדת תוך מיקוד  דרך סיכום של החומרים שעוברים בישיבות, דיונים, פגישות אישיות וברגעים של עבודה אישית. כמובן שכל תעשיה אחרת גם כן בוחרת להשתמש במחברות מעוצבות  החל מקוסמטיקאיות, דרך עורכי דין ורואי חשבון, וכלה בקונדיטורים. מחברת ספירלה קשיחה ממותגת מתאימה הן לבעל עסק אשר רוצה להקנות לעצמו מראה מקצועי, מרשים ואחיד, והן לבעל עסק אשר מעוניין לחלק כמתנה את המחברת הממותגת לעובדים או לקוחות, במשרד או בכנסים וחגיגות. זאת על מנת ליצור רושם ולשווק את עצמו ככל שניתן.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן