כריכת סיכות היא כזו שמיועדת לכמות דפים מועטה יחסית. בדרך כלל מחברות בכריכת סיכות כוללות 40 עמודים, כלומר 20 דפים משני הצדדים. על החלק הפנימי של הדפים שבמחברת כריכת סיכות, מודפסות בדרך כלל שורות או משבצות בצבעי שחור לבן. מכיוון שמדובר בעובי דק יחסית, ניתן לכרוך את המחברת הזו רק באמצעות סיכות ולא באמצעות סוגי כריכות אחרים (למשל, לא ניתן לכרוך את כמות דפים זו באמצעות כריכת ספירלה, כריכה קשה, כריכת דבק וכו').

תוכן מהיר: מחברת כריכת סיכות

מחברות-כריכת-סיכות

מחברת כריכת סיכות מוכרת לרבים מאתנו מתקופת בית הספר היסודי. לפני כמה עשורים, מחברת סיכות הייתה נחשבת למחברת הפשוטה ביותר וחסרת עיצוב וטעם. ייתכן ומי מכם זוכרים את מחברות בעלות כריכת סיכות, הן היו פשוטות מאוד והכריכה שלהם הייתה בצבע קרטון. אלו היו המחברות של פעם, היום אפשר למצוא מחברות מעוצבות עם כריכת סיכות.
כתבנו הסבר מפורט עבור מי מכם שמסיבה כלשהי לא יודעים מהי כריכת סיכות. בשורות הבאות תוכלו לקרוא מהי מחברת עם כריכת סיכות, עבור מי היא מיועדת ואפילו תקבלו מאתנו טיפ לעיצוב מחברת עם כריכת סיכות.
אז למה אתם מחכים? תמשיכו לקרוא.

מהי כריכת סיכות?

כריכת סיכות היא כזו שמיועדת לכמות דפים מועטה יחסית. בדרך כלל מחברות בכריכת סיכות כוללות 40 עמודים, כלומר 20 דפים משני הצדדים. על החלק הפנימי של הדפים שבמחברת כריכת סיכות, מודפסות בדרך כלל שורות או משבצות בצבעי שחור לבן. מכיוון שמדובר בעובי דק יחסית, ניתן לכרוך את המחברת הזו רק באמצעות סיכות ולא באמצעות סוגי כריכות אחרים (למשל, לא ניתן לכרוך את כמות דפים זו באמצעות כריכת ספירלה, כריכה קשה, כריכת דבק וכו').
כריכת סיכות נחשבת לכריכה הפשוטה שקיימת כיום בשוק והיא מורכבת מהידוק של סיכות מצד ימין, שמאל ומעלה של הדפים. אצלנו בבית הדפוס של מחברות, בעת צילום העמודים של המחברת, מתבצעת גם עבודת ההידוק. זו הסיבה לכך שהעלות של המחברת נחשב לזול יחסית לעומת מחברות אחרות.

מהם השימושים העיקריים של מחברות עם כריכת סיכות?

מחברת עם כריכת סיכות לא נשארת אך ורק בין כותלי בית הספר היסודי. המחברת מתאימה לקהלי יעד רבים, להלן כמה מהם:

  1. בעלי עסקים

בעלי עסקים רבים עושים שימוש במחברות עם כריכת סיכות לצורך פנימי של החברה. במקרים רבים, נעשה שימוש במחברות בקרב בעלי עסקים עבור המטרות הבאות:

  • רישום תזכורות
  • תיעוד שיחות
  • רישום של תכנים חשובים שנאמרים בעת ישיבות צוות וכדומה

כל בעל עסק מעוניין להשאיר חותם בעת פגישה עם לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים. יש הנוהגים לתת שי קטן ללקוחות כדי לשמר אותם וגם כדי לאפשר להם לעשות שימוש במוצר ממותג עם שם העסק. אלו הסיבות לכך שבעלי עסקים רבים בוחרים להזמין מלאי של מחברות מעוצבות עם כריכת סיכות לעסק שלהם. כך הם יודעים שהלקוחות שלהם מסתובבים עם מחברות ממותגות, תוך שהם עושים בהן שימוש יעיל ועל הדרך גם מפרסמים את העסק.

  1. תוכן למצגות

במקרים רבים, נעשה שימוש במחברת עם כריכת סיכות במהלך הצגת מצגות. מחברות אלו משמשות בדרך כלל למטרת רישום של נקודות חשובות שמסייעות למציג לזכור את הפרטים החשובים שעליהם הוא צריך לדבר ולפרט.

  1. עלונים

עלונים רבים, למשל אלו ששייכים למועצות אזוריות, מודפסים על מחברת עם כריכת סיכות.
אין פירוט רב שניתן לכתוב על עלונים אלו מכיוון שהם נעלמים לאט-לאט מהעולם בזמן שהטכנולוגיה תופסת את מקומם.

  1. מחברת לבחינות שונות

תלמידים וסטודנטים ברחבי הארץ כותבים את התשובות לשאלות של בחינות בגרות, בחינות במכללות ובחינות באוניברסיטאות על גבי מחברות עם כריכת סיכות. מחברות אלו כוללות בדרך כלל דפי משבצות או שורות.

  1. כתיבת תזכורות ומשימות

בתקופה הנוכחית, עם התפתחות הטכנולוגיה, יש אפשרות להשתמש באפליקציות שונות כדי לכתוב תזכורות. אך עדיין ישנם אנשים שבוחרים לעשות שימוש במחברת כריכת סיכות לכתיבת תזכורות ומשימות. הסיבה לכך כנראה קשורה לעובדה שכתיבה על דף מאפשרת במקרים רבים להטמיע בזיכרון את התזכורת למשימה שיש לבצע בהמשך. ייתכן שאנשים אלו בוחרים במחברת זו מכיוון שמדובר במחברת קלילה שניתן להעביר ממקום למקום בקלות. בנוסף, ישנן מחברות מעוצבות שגורמות לרבים לרצות לעשות בהן שימוש יום-יומי לתזכורות פשוט בגלל שמדובר במחברת צבעונית ויפה שרוצים להיראות איתה.

מחברת כריכת סיכות
מחברת כריכת סיכות

מהם היתרונות של מחברות עם כריכת סיכות?

למחברות עם כריכת סיכות יש שלל יתרונות, זו הסיבה שרבים בוחרים לעשות בהן שימוש. להלן כמה מהיתרונות שניתן למצוא בעת שימוש במחברות עם כריכה זו:

  1. ניתן לכתוב בהן בנוחות, הן נפתחות ל-360 מעלות. זו הסיבה למשל שנעשה שימוש במחברות אלו לכתיבת תשובות של מבחנים
  2. הן קלות משקל וניתן לשאת אותן בקלות ממקום למקום
  3. ניתן לעשות בהן שימוש בקלות במצבים שמחפשים דף נייר נגיש ועוד

איך אפשר להפוך מחברת כריכת סיכות למחברת ממותגת?

אצלנו במחברות יש היצע רחב של עיצובי מחברות עם כריכת סיכות. יש מחברות מעוצבות עם צבעים פשוטים ויש מחברות עם איורים ותמונות. מחברת כריכת סיכות של מחברות יכולה להיות ממותגת, כלומר, עם שם המותג, מספר טלפון, כתובת של המותג או כל דבר אחר שאתם מעוניינים שיופיע על כריכת המחברת.
אם אתם מעוניינים להזמין מחברת כריכת סיכות עם פרטי המותג שלכם, עליכם רק ליצור אתנו קשר.
אנו נשמח להדפיס את המחברות בעיצוב המתאים ביותר עבורכם.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן