קיים מגוון רחב של גדלים למחברת כריכה קשה. מפנקס קטן וצנוע שניתן לשאת בכיס המעיל ועד ליומן גדול ומרשים שיונח על שולחן העבודה שלנו, הגדלים השונים יכולים לשמש אותנו למגוון משימות וצרכים. כיום יותר מאי פעם, עומדות  לרשותנו אפשרויות איכותיות ומגוונות במיוחד להזמנת מחברות מעוצבות, במגוון גדלים וסגנונות ולכל מטרה בהתאמה אישית גבוהה. כמתנה מיוחדת, למיתוג העסק או סתם כדי לפנק את עצמנו במשהו ייחודי, טווח השימושים במחברות כאלו הוא רחב מאוד.

תוכן מהיר: מחברת כריכה קשה

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

על אף כל הטכנולוגיה שמקיפה אותנו, רבים מאיתנו לא מוותרים על הרישום הפשוט והנוח עם עט ומחברת. יש משהו במחברת כריכה קשה מעוצבת, שיכולה ללוות אותנו לכל מקום ולשמש לנו ככלי חשוב לתזכורות, לזיכרונות ורשמים ולכל דבר שחשוב לנו להעלות על הכתב ולחזור אליך אחר כך.

כיום יותר מאי פעם, עומדות  לרשותנו אפשרויות איכותיות ומגוונות במיוחד להזמנת מחברות מעוצבות, במגוון גדלים וסגנונות ולכל מטרה בהתאמה אישית גבוהה. כמתנה מיוחדת, למיתוג העסק או סתם כדי לפנק את עצמנו במשהו ייחודי, טווח השימושים במחברות כאלו הוא רחב מאוד.

כדי לשמור על תכני המחברת שלך עם ההגנה הטובה ביותר ולשוות למחברת שלך מראה מכובד, ניתן להזמין מחברת כריכה קשה מעוצבת בהתאמה אישית. עם טכנולוגיות ההדפסה והייצור שקיימות היום, נוכל ליהנות ממגוון יתרונות ולהזמין כל מחברת שרק תעלה על רוחנו. הגבול היחיד הוא הדמיון שלנו.

מחברת כריכה קשה על פי מידה מותאמת

קיים מגוון רחב של גדלים למחברת כריכה קשה. מפנקס קטן וצנוע שניתן לשאת בכיס המעיל ועד ליומן גדול ומרשים שיונח על שולחן העבודה שלנו, הגדלים השונים יכולים לשמש אותנו למגוון משימות וצרכים.

מחברת כריכה קשה קטנה

הזמנה מיוחדת של מחברת כריכה קשה בסכמת הצבעים של העסק ועם לוגו תואם תאפשר לנו לקדם את המודעות למותג שלנו ולהפיץ אותו ברבים. ישנם שימושים רבים למחברת ממותגת בגודל כזה.(בדרך כלל בגדלים A6,A5)

  • חלוקה באירועי קד"ם – מתנה ממותגת שימושית ומעוצבת יפה שניתן לחלק למבקרים. להבדיל ממחברות פשוטות שעשויות להיזנח על מדף בבית, מחברת כריכה קשה היא עמידה ואיכותית יותר וסביר להניח שאנשים יעשו בה שימוש. בכל רגע בו יזדקקו המשתמשים לשירותים או המוצרים שהעסק שלך מספק, השם שלך יהיה הראשון שיעלה בתודעה.
  • מתנות לעובדים – שי קטן ונחמד לאחר אירוע גיבוש או סתם להעלאת המורל שיוכל לשמש את העובדים לרישום השעות שלהם, לכתיבת הערות חשובות ולניהול סדר היום שלהם בצורה הטובה ביותר.
  • קורסים וסדנאות – במגוון קורסים מתנהלות הרצאות ולעתים קרובות למבקרים עשויה להיות חסרה מחברת לכתוב בה רשמים, סיכומים והערות חשובות שעולות מהפעילות. חלוקה של מחברת כריכה קשה לכלל המשתתפים היא מחווה יפה ונעימה ומאפשרת לקדם את הארגון העומד מאחורי הסדנא.
  • הכנסת פרטי התקשרות ואפילו תוכן שיווקי קצר בחלקה הפנימי של הכריכה יאפשר לכל המשתתפים לעמוד עמך בקשר תמיד.

מחברת כריכה קשה בינונית או גדולה

עם זאת, יש לא מעט שימושים שנוכל לעשות גם במחברות הגדולות יותר. מחברת כריכה קשה בגודל 5A או 4A יתאימו לרוב יותר כציוד משרדי סטטי יותר. כזה שיהיה מונח על שולחן העבודה שלך, על עמדות העובדים שלך או יחולקו במכללות ובתי ספר. ניתן לעצב מחברות אלו כיומן גדול ונוח לשימוש, או כמחברות לסיכום הרצאות בגודל פוליו שיהיה נוח לחזור אליהן שוב ושוב.

בין אם נבחר במחברות שנועדו להישאר בתיק, או אם נעדיף נראות נוחה, מה שבטוח הוא שמעולם לא היה קל כל כך להזמין מחברות בכל עיצוב שרק יעלה על רוחנו.

עוד על גדלים ומידות נייר לדפוס

מחברת כריכה קשה
מחברת כריכה קשה

עיצוב מחברת כריכה קשה

בבואנו לבחור עיצוב מחברת, ישנם מספר קריטריונים שחשוב שניקח בחשבון ושייצרו בסופו של דבר מחברת מושקעת, איכותית ושתשרת את המטרות שלנו בצורה המדויקת ביותר.

צורת הפתיחה

ניתן להזמין מחברות הנפתחות משמאל לימין, מימין לשמאל או מחברות דמויות פנקס הנפתחות מלמעלה – כמובן שניתן לבחור בין כריכה חמה או מחברת ספירלה

צורת המחברת

כדי לייעד פתרון נוח וקומפקטי יותר, ניתן להזמין מחברת מרובעת וסימטרית שתיכנס בקלות לתיק ובעלת ממדים זעירים. זהו העיצוב האידיאלי עבור מוצר המשמש לקידום מכירות שייכנס קלות לשקית וקל להסתובב אתו. אם נעדיף את העיצוב המסורתי יותר, תמיד נוכל להזמין מחברת מרובעת בכל מידע ועיצוב.

גימור הכריכה

ישנם אינספור חומרי גלם שניתן לייעד לכריכה וכל אחד מהם עשוי לשדר תדמית אחרת ולשרת מטרות שונות.

    • כריכת נייר/קרטון – הפתרון הבסיסי והפשוט ביותר מבחינת איכות החומר, אך גם עליו ניתן לייעד תדפיסים צבעוניים ויצירתיים שייתנו לו ערך מוסף.
    • כריכת פלסטיק – עמידה, פרקטית וקלה לנשיאה.
    • כריכת עור או דמוי עור – כמתנה מרשימה לעובדים ולמנהלים ואפילו כמתנה אישית למישהו חשוב לנו, ניתן להזמין מחברת כריכה קשה גדולה ומרשימה בכריכת עור קשיחה ולציין עליה הקדשה ייחודית או תחריט דקורטיבי יפה ומותאם אישית. פריטים מסוג אלו יכולים ללוות אותנו שנים ולשאת בתוכם תוכן רב משמעות. מחברות מסוג זה נקראות גם מחברות פרמיום

בכל חומר גלם שנבחר, נוכל לבחור בסוגי גימור יוקרתיים וייחודיים שייתנו למחברת שלנו את המאפיינים הייחודיים שלה. באמצעות ציפוי למינציה מבריק או מט, חריטות בהתאמה אישית, הטבעות בזהב ומגוון חומרים אחרים, הדפסת UV או לכה סלקטיבית, ניתן להפיק מוצר שיתבלט ויישאר חרוט היטב בחוויית המשתמש.

עיצוב הכריכה והדפים הפנימיים

טכנולוגיות ההדפסה הקיימות כיום מאפשרות לבצע הדפסה דיגיטלית מהירה ואיכותית על גבי הכריכה ולשלב כל עיצוב שרק יעלה על רוחך.

    • מגוון רחב של צבעים, דוגמאות בתבניות מוכנות.
    • כיום ניתן גם לצרף קובץ ולעשות בו שימוש כדי להזמין עיצוב מותאם לכריכת המחברת.
    • כלי מיתוג נפלא – לכל מקום אליו ילכו בעלי המחברת לאורך השנים, הלוגו ופרטי ההתקשרות שלך הולכים איתם ומשמשים ככלי שיווקי ארוך טווח ועמיד במיוחד בעלויות משתלמות.

גם את הדפים בתוך המחברת ניתן לעצב על פי הצרכים וההעדפות שלך ולבחור בין דפים חלקים שיכולים לשמש גם לשרבוט, ציור או שרטוט, שורות או משבצות. את הדפים עצמם, נוכל לבחור בכל צבע ואפילו למתג את ראשי העמודים בלוגו או בסלוגן.

דפי-פנים מחברות מעוצבות
דפי-פנים מחברות מעוצבות

יתרונות במיתוג באמצעות מחברת כריכה קשה

ישנם מספר יתרונות בולטים בשימוש במחברות לקידום מכירות.

  • קריאה לפעולה שמלווה את קהלי היעד שלך לכל מקום – המחברת השימושית נשארת בתיק עם לקוחות פוטנציאליים ונושאת את כל פרטי ההתקשרות שלך. במובן הזה, מדובר בפרסום ארוך טווח שיכול להביא פניות אל העסק גם שנים רבות לאחר שנמסר.
  • מתנה שימושית ומהנה – לעתים קרובות מאוד, המתנות המחולקות באירועי קד"מ למיניהן עשויות להיות תלושות מהקשר, בלתי שימושיות או מאיכות ירודה. למרבה הצער, לעתים קרובות פריטים אלו מוצאים את עצמם בפח הזבל עוד לפני שייעשה בהם כל שימוש. מחברות, לעומת זאת, יוכלו לשמש את המבקרים באירוע שלנו מן הרגע הראשון ועוד לפני שיעזבו את מתחם האירוע ויספקו לו פתרון שתמיד צריך לאורך שנים.
  • תדמית חיובית למותג שלך – כולם אוהבים מתנות ובעיקר כאלו שמתבלטות על פני ההיצע הבנאלי. כאשר ישנן כל כך הרבה אפשרויות עיצוב וגימורים ייחודיים, ניתן ליצור מתנה יוצאת דופן באמת, כזו שתתפוס את תשומת הלב ותשדר ללקוחות הפוטנציאליים שלך – אצלנו עושים דברים אחרת ומשקיעים בדברים שחשובים לנו.
  • עלויות משתלמות – עלויות הדפסת מחברות הן נמוכות למדי ומאפשרות לך ליהנות מכל היתרונות שציינו במיתוג המתנות שלך במחירים המשתלמים ביותר מבין אפשרויות השיווק השונות.

זוהי ההזדמנות שלך לבדל את עצמך מהמתחרים ולהזמין מוצר ייחודי, לשימוש ארוך טווח ושמיוצר בטכניקות ייצור מתקדמות שמספקות בסופו של התהליך מחברת איכותית ומרשימה שתשמש אותך ואת כל אלו שברצונך שיקבלו אותה לאורך תקופה ארוכה.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן