כריכת דבק זו כריכה מתקדמת שנקראת גם "כריכת פוני". כריכה זו נעשית עם הדבקה של דבק חם על שדרת הכריכה אל תוך החלק הפנימי של המחברת, כך שהדבק אינו נראה לעין. זו כריכה אסטטית ומרשימה ביותר שמקנה למחברת מראה יוקרתי. מחברות בעלות כריכת דבק הן מרשימות, עמידות והן נמכרות במחברות בעלות משתלמת.

תוכן מהיר: מחברת כריכה דבק

מחברת-כריכה-דבק

מחברת כריכה דבק נחשבת למחברת נפוצה מאוד. כזו נמצאת כמעט בכל בית.
כשהיא מונחת על השולחן בבית או במשרד, היא תמיד עוזרת לנו לזכור את כל הדברים החשובים. מחברת שכזו שנמצאת בהישג יד תמיד עושה חשק להיות מסודרים יותר, יצירתיים ויעילים. אצלנו במחברות מבצעים הדפסת מחברות מעוצבות עם כריכה דבק, כדי לאפשר לכל אחד ואחת להיות מסודר, יצירתי ויעיל יותר.
בשורות הבאות ליקטנו עבורכם את כל המידע שחשוב שתדעו על מחברת כריכה דבק. בהמשך יובא הסבר אודות כריכת דבק, עיצובי המחברות השונים שניתן להשיג בקטגוריה זו ובנוסף, ליצירתיים מבינכם, וגם לאלו שעדיין לא פיתחו את החוש היצירתי שלהם, יש הפתעה מעניינת, כך שכדאי לכם לקרוא עד הסוף.

מהי כריכת דבק?

כריכת דבק זו כריכה מתקדמת שנקראת גם "כריכת פוני". כריכה זו נעשית עם הדבקה של דבק חם על שדרת הכריכה אל תוך החלק הפנימי של המחברת, כך שהדבק אינו נראה לעין. זו כריכה אסטטית ומרשימה ביותר שמקנה למחברת מראה יוקרתי. מחברות בעלות כריכת דבק הן מרשימות, עמידות והן נמכרות במחברות בעלות משתלמת.

מהם צבעי הכריכה שאותם ניתן להשיג בקטגוריית מחברת כריכה דבק?

אצלנו במחברות ניתן להשיג מחברות כריכה דבק מעוצבות בשלל צבעים וסגנונות. ניתן לרכוש מחברות בצבע אחיד בגוונים שונים לפי ראות עיניכם. ניתן להזמין מחברות עם ציורים, תמונות וכל דבר שעולה על רוחכם.
להלן מספר אפשרויות נפוצות לעיצובים נפוצים בקרב הלקוחות שלנו:

  • מיקי מאוס
  • הדפסים של פירות
  • ציורי נוף
  • תמונות נוף וכו'

האם ניתן להשיג מחברות ממותגות בקטגוריית מחברת כריכה דבק?

בהחלט. כפי שנכתב לעיל, אצלנו במחברות מבצעים הדפסת מחברות מעוצבות בהתאם לדרישת הלקוח. אנחנו מאמינים שהשמים הם לא הגבול, אלא מעבר להם. כך שאתם יכולים לאתגר אותנו ולהציע לנו הדפסים מיוחדים או לוגו של חברה וכו'.
ניתן לשלוח אלינו את הלוגו של העסק דרך המייל ולהעביר בנוסף לכך את כל הפרטים הנוספים שתרצו שיופיעו על גבי המחברת. על מחברות ממותגות בדרך כלל מופיע הלוגו של החברה ופרטים נוספים, כדוגמא, מספר טלפון, כתובת עדכנית וכו'.

עבור מי מיועדות מחברות עם כריכה דבק?

ישנם קהלי יעד רבים למחברות עם כריכה דבק. הסיבה לכך היא שהן מותאמות למגוון רחב של אנשים, מכל הגילאים, המינים והסוגים. להלן חלק מקהל היעד שעושה שימוש קבוע  במחברות עם כריכה דבק:

  • תלמידים וסטודנטים

תלמידים וסטודנטים עושים שימוש תדיר במחברות עם כריכה דבק. הסיבה לכך היא שמחברת מסוג זה נחשבת למעוצבת, נוחה וקומפקטית. כך שניתן לקחת אותה בקלות ממקום למקום מבלי להיסחב מבלי להוריד מרמת הסטייל.

  • בעלי מקצוע שונים

בעלי מקצוע רבים עושים שימוש במחברת כריכה דבק, מאותן סיבות שנכתבו בקטגוריה הקודמת אותן נזכיר שוב בקצרה. מחברת כריכה דבק נחשבת למעוצבת וקלילה. כך שבעלי מקצוע שכותבים לעצמם תזכורות מסודרות במחברת, יכולים לקחת אותה ממקום למקום בקלילות. השימוש במחברות מעוצבות עם כריכה דבק גורם לבעלי המקצוע השונים להיראות רציניים ובעלי סגנון מיוחד.
בנוסף, ניתן גם להזמין מחברות ממותגות עם כריכה דבק. בעלי מקצוע שונים עורכים הזמנות בתדירות גבוהה של מחברות מסוג זה, מכיוון שאלו מאפשרות להם לשווק את עצמם בקלות, תוך הענקת המחברת במתנה ללקוחות שיראו את הלוגו ויזכרו בשירותיו בעל המקצוע על בסיס יום יומי.

עובדי הייטק, מתחברים מאד לפתרון של מחברת עם כריכת דבק שכן היא קלילה ונוחה לשימוש. המחברת מאפשרת תיעוד מהיר, סיכומי פגישות מהירות, כתיבת תזכורות ורעיונות באופן אינטואיטיבי

  • כותבי יומנים למיניהם

כותבי יומנים רבים בוחרים במחברת כריכה דבק כדי לכתוב את היומנים שלהם. מדובר בדרך כלל בכותבים של סוגי היומנים הבאים:

  • כותבי יומן חלומות – ביומן זה, כותבים יומן של חלומות שהופיעו בלילה כדי לזכור אותם בהמשך ולעיתים גם בשביל לפרש את המשמעות שלהם
  • כותבי יומן אישי – בכתיבה של יומן אישי, הכותב מביע את רגשותיו וחוויותיו מהתקופה האחרונה על גבי שורות היומן
מחברת כריכה דבק
מחברת כריכה דבק

איך אפשר להפוך מחברת כריכה דבק ליומן חלומות?

כפי שהבטחנו לכם קודם לכן, הכנו לכם הפתעה. בשורות הבאות תוכלו לקרוא הסבר על שדרוג של מחברת כריכה דבק והפיכתה ליומן חלומות. אנחנו במחברות עורכים הדפסת מחברות כריכה דבק עם עיצובים שונים ומגוונים. אך אתם תמיד יכולים לבחור לעצב בעצמכם מחברת אחת בהתאם לרצונכם האישי ולחומרים שיש לכם בבית.
בשביל להפוך מחברת כריכה דבק ליומן חלומות, אתם צריכים את החומרים והאביזרים הבאים:

  • חוט סריגה
  • שאריות של בדים בצבעים שאהובים עליכם
  • דבק פלסטי
  • מספריים

כעת, כשיש לכם את כל החומרים והאביזרים, אתם יכולים להתחיל בפעולת העיצוב.
אנו מזמינים אתכם להדביק בעדינות את חוט הסריגה בצורת עיגול חלול כך שבסופו של דבר, הוא ייראה כמו חישוק. אל תחתית העיגול, תדביקו 3-4 שאריות בדים ארוכות ודקות, כך שהעיגול החלול שלכם ייראה כמו לוכד חלומות. אתם יכולים כמובן להמשיך ולהדביק נצנצים או שאריות קטנות של בדים מסביב ללוכד החלומות.
אנו משאירים בידכם את אפשרות הבחירה ומאמינים שתהיה לכם מחברת חלומות מעוצבת ויפיפייה.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן