רבים מעניינים לשווק את מוצרי העסק שלהם, או כאלה שעוזים זאת באמצעות הגברת התודעה. למשל כאשר הם מחלקים ללקוחותיהם מחברות ספירלה מעוצבות.זהו רעיון נהדר ויעיל, הן מבחינת העלויות והן, מבחינת הנראות והרושם של מחברת מעוצבת זו שהיא מאוד שימושית.קל לכתוב במחברו ספירלה, ניתן לתלוש מהן דפים למשל, כאשר משימה מסוימת הסתיימה וכדומה. ניתן למצוא מחברות ספירלה בעלות כריכה קשה, כריכה רכה, עיצובים שונים ועיצוב דפים פנימיים שיהיו נוחים למטרות מי שיקבל בשמחה מחווה זו מבעל עסק או קולגה. מחברות ספירלה בעיצוב אישי ומיוחד או למטרות מיתוג העסק, ניתן להשתמש בהן למטרות עסקיות, למשרד, לרישום יומן ועוד.

תוכן מהיר: מחברות ספירלה מעוצבות

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

מחברות ספירלה מעוצבות, מהוות כלי נהדר לשיווק, כאשר לי זה הוא שימושי לכל בעל עסק. ניתן לתלוש ממחברת זו דף, על מנת שיהווה תזכורת. מחברות אלה נוחות, היות ובניגוד למחברות שהן מחוברות בדבק  חם או מחברת המחוברת בסיכות, לא נין לתלוש דפים. ישנם גדלים שונים של מחברות ספירלה ויש למצוא את הגודל המתאים, אשר ישרת את מי שאתם מעוניינים להפתיע בהפתעה שהיא שימושית וממותגת, אשר עשויה   לדווק היטב את בית העסק שלכם. תוכלו לחלק מחברות ספירלה בעיצוב שלכם עם לוגו ופרטי בית  העסק שלכם באירועים וכנסים עסקיים.

 

תוספות אפשריות במחברת ספירלה מעוצבת

אפשר להשקיע בתוספות מרשימות של מחברות ספירלה מעוצבות, כמו למשל חוצצים, דפים צבעוניים, על הכריכה אפשר להטביע בברונזה או בזהב את שם העסק והלוגו שלו ועוד. יש שמשקיעים בכריכה קשה דמוי עור, מה שגורם למחברת להיראות יוקרתית ומרשימה יותר.תוכלו לשבת עם מעצבב גרפי ולשקול לגבי רעיונות מוצלחים לעיצוב של מחברות ספירלה, אשר יינתנו כמתנות ללקוחות או לקולגות עסקיים שלכם. יש לדאוג כי יהיה הרבה מקום לכתיבה. היום,  עסקים גדולים וקטנים, ממתגים את בתי העסק שלהם באמצעות מוצרי נייר ודפוס ממותגים אשר נושאים את הלוגו של בית העסק שלהם.

 

ניתן להזמין מחברות ספירלה מעוצבות, עם דפי שורה אחת או משבצות לבעלי מקצוע כמו מהנדסים, רואי חשבון ועוד. אפשר להוסיף גם סלוגן מעניין. יש לציין כי עיצוב של מחברות ספירלה אינו עולה הרבה, כך שתוכלו לנצל לטובתכם את העלות הנמוכה והשיווק שיכול בהחלט לעבוד, אם תעניקו מתנה  יעילה  ושימושית זו למי שבאמת חשוב לכם. בתי דפוס וחברות למוצרי קידום מכירות ישמחו לסייע לכם בבחירת המחברת המעוצבת אשר תעשה רוש/ם טוב על הלקוחות והקולגות.

 

מחברות מעוצבות וממותגות כשי ללקוחות וספקים

הלקוחות שלכם יבינו עד כמה אתם מעריכים אותם, כאשר תעניקו להם מתנה מחברות ספירלה מעוצבות. תוכלו לשלב צבעים מרשימים ועיצוב מנצח, כאשר הלוגו של בית העסק שלכם ופרטי ההתקשרות לעסק שלכם, יהיו מוטבעים בהן. יש לחשוב על גימיק שיווקי, כזה שיעשה את עבודת השיווק בהצלחה. במחברות אלה, כולם יהיו מעוניינים להשתמש. שימו לב להשיג מחברות עם הרבה דפים, למשל מחברת עבה שתשמש היטב את הלקוחות שהם גם בעלי חברות או אנשי עסקים שיש לכם איתם מגע עסקי רציף.

 

הגדלים של מחברות ספירלה מעוצבות הם שונים ויש לברר מה הגודל האידיאלי שיהיה נוח למשתמשים בהן. כדאי לחשב את התקציב של עיצוב מחברות ספירלה. תוכלו למתג גם את דפי הפנים ולחשב את העלויות הכוללות של כמות גדולה יותר של מחברות ספירלה שיעוצבו על ידכם ובאמצעות מעצבים גרפיים מהשורה הראשונה אשר מתמחים במוצרי קידום מכירות.. יש לשים לב גם לפתיחה של המחברות, אם מצד ימין או אם מצד שמאל לדוברי אנגלית למשל. שימו לב אם הביקוש לכריכה עבה וקשיחה הוא רב יותר, או שאולי לכריכה רכה וגמישה.

 

מי שיכול לענות לכם על התשובות הללו, תהיינה חברות של מוצרי קידום מכירות.ניתן להשתמש עם נייר איכותי, מ שיגרום למחברת ספירלה להיות מעוצבת יותר. זוהי מתנה מיוחדת ם לעובדים,לאנשי עסקים וללקוחות. תוכלו אפילו לכתוב הקדשה אישית לכל לקוח, מה שיקנה את ליבו יותר. זהו מיתוג מעולה לבית העסק שלכם, אם ללקוחות או אם לסוכנים או עובדים אשר מייצגים אתכם בעסק או מחוצה לו.תוכלו למשל לכתוב איזו שהיא מנטרה, ציטוטים ידועים וכן אנימציות.   קיימות אינסוף אפשרויות של עיצוב מחברות. יש למצוא חברה אשר מתמחה שנים בעיצוב של מחברות ספירלה לעסקים, כך שתוכלו לקבל את המחברת המושלמת שלבטח תתגאו בה ותיראו את ההפתעה הנעימה שיקבלו הלקוחות שלכם.  יש להתבלט מעל המתחרים וזו הדרך הנכונה לעשות זאת באמצעות מיתוג מנצח של מוצר חיוני שלא יעלה לכם הון.

מחברות ספירלה מעוצבות
מחברות ספירלה מעוצבות

פרסום שנראה יוקרתי ובמחיר אטרקטיבי

זו הדרך הנכונה ביותר למתג את בית העסק שלכם ולקדם נכון את המכירות שלכם. האפשרויות בפרסום הפכו לזולות יותר ואתם למעשה יוצרים מוצר שמשתמשים בו תמיד. לכן האופציה של פרסום ומיתוג העסק שלכם באמצעות הזמנת מחברות ספירלה מעוצבות מהוות את הדרך הנכונה והמוצלחת ביותר. ניתן לקבוע את שיטת  ההדפסה והמיתוג, כאשר אתם בוחרים את הדגם הרצוי לכם והעיצוב שנראה לכם הכי קולע. העסק שלכם ישווק יותר בקלות באמצעות מחברות ספירלה ממותגות ומעוצבות. בקשו לראות דוגמאות של מחברות מעוצבות, כך שתוכלו לגבש את הרעיון הטוב ביותר למיתוג בית העסק שלכם ולהקנות את הרושם הרצוי לכם באמצעות הענקת מתנה שהיא כה שימושית.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן