כאשר אתם מחפשים מחברות למיתוג העסק שלכם, לא תמיד תדעו מהי הבחירה היעילה ביותר. לכן, קיימות חברות של מוצרי קידום מכירות אשר עוסקות כבר שנים בתחום זה. למשל עיצוב של מחברות מיוחדות, יכול להיות רעיון נהדר ללקוחות שתמיד ישתמשו במחברות אלה ויראו תמיד את הלוגו ופרטי בית העסק שלכם מול עיניהם. אם אתם מעוניינים תמיד להיות בתודעה ש לקוחותיכם, זו הדרך הנכונה ביותר .זוהי דרך נהדרת למשוך את עיני הלקוחות כאשר תעצבו מחברות שימושיות למנהלים, עובדים, סוכנים וכל מי שבא עמכם במגע עסקי.

תוכן מהיר: מחברות מיוחדות

מחברות מעוצבות מחברות ספירלה כריכה קשה mahbarot

אמצעי הפרסום היום תפסו תאוצה, היות ופרסום זה הוא זול יותר ואתם למעשה מעניקים מתנות שימושיות ללקוחות. תוכלו ליצור מחברות מיוחדות בעיצוב מיוחד שיקלע ממש למטרה. אין צורך ללכת רחוק, בכדי להגיע למותג חזק שרק ייחרט בתודעה של לקוחותיכם. קל לכתוב במחברות בעיצוב מיוחד ואפילו מרשים. זוהי מחברת בעיצוב האישי שלכם שתהיה נוחה לשימוש וזה מה שחשוב.

 

השפעה מקסימלית בהוצאה מינימלית

זה למעשה הרעיון החשוב ביותר שבאמצעותו תוכלו גם להתפרסם ולמתג את העסק שלכם. בכנסים, אירועים עסקיים, אין כמו להעניק מתנה שימושית כמו מחברות מיוחדות כמו למשל מחברת ספירלה, אשר ניתן לתלוש ממנה עמודים. תוכלו להניח מחברות אלה במקום בולט בכנס שתארגנו, כך שהמיתוג יהיה כפול. שימו לב לבחירה של הגודל נכן של מחברות מעוצבות  וכן מספר העמודים שיהיו במחברות אלה.

 

מחברות מיוחדות – אפשר לקחת לכל מקום

בעלי עסקים נמצאים בהרבה ישיבות עסקיות, מה שמאפשר להם לקחת מחברות מיוחדות לכל מקום, בניגוד לשאר מוצרי הקידום הנפוצים והמוכרים, כמו ספל עם בית העסק שלכם או כל מיני פריטים שנמצאים קבוע על שולחנות העבודה של הלקוחות. מדובר על כלי שימושי במיוחד שכל לקוח ימצא בו שימוש נכון. ישנם שימושים נוספים של מחברות מעוצבות אם למבוגרים, בני נוער ולסטודנטים. מדובר על שימוש מדי יום ולכן הוא מהווה אלמנט פרסומי יעיל מאין כמוהו.

מחברות מיוחדות
מחברות מיוחדות

אם הנכם מעוניינים לתת מתנה מרשימה או לבצע מיתוג באמצעות מוצר שימושי, יש לשקול את האפשרות של מחברות מיוחדות. תוכלו למצוא מחברות שהעלויות שלהן נמוכות אבל הן מרשימות ובהתאם לגרפיקה הרצויה לכם. יש להתאים את העיצוב והעלויות לפי התקציב שלכם. תוכלו לבחור כריכה קשה או רכה ומוצרי דפוס נוספים. הגדלים הם שונים שהנפוצים בהם הם 5A, 4A. ייעוץ טוב ומקצועי, תמיד יוכל לסייע לכם להוציא תחת ידיכם את המחברות המעוצות שימשכו מיד את עיני הלקוחות אשר ישמחו לקבל מתנות כה שימושיות.

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

מחברת עם כריכה קשה עם תפירה והדבקה חמה

מחברת בגימור יוקרתי
דמוי עור/ הטבעות/ פוייל

מחברת כריכה רכה
שדרה מבוססת סיכות

מחברות עם כריכה
שלד באמצעות דבק

מחברת ספירלה איכותיות במיוחד בעיצוב מלא

i

שים לב - הצעת מחיר מנצחת לפניך

שעות הפעילות שלנו הן בימים א-ה 08:00-17:00

אנו משתדלים להגיב באופן מלא עד 3 שעות בטווח שעות הפעילות, אחרת בראשית היום העבודה הבא

הדפסת-מחברות-ממותגות-מעוצבות-mahbarot-A4-A5-A6-ספירלה
דילוג לתוכן